KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

automatic wiper control

Hungarian translation: automatikus ablaktörlő vezérlés


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:automatic wiper control
Hungarian translation:automatikus ablaktörlő vezérlés
Entered by: SZM

08:38 Feb 23, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Autó
English term or phrase: automatic wiper control
Bekapcsol, ha az érzékelőjét víz éri. Automatikus ablaktörlő vezérlő lehet, vagy van elfogadottabb elnevezés?
SZM
automatikus ablaktörlő vezérlés
Explanation:
Én így mondanám.
Selected response from:

Csaba Burillak
Grading comment
Maradok inkább az automatikusnál, bár az eső érzékelése a feladata, de szerintem az automatikuson van a hangsúly. Köszönöm a segítséget!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1esőérzékelős ablaktörlő
E-Word
3 +1automatikus ablaktörlő vezérlés
Csaba Burillak
2esőérzékelő-automata ablaktörlőkriszti1


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
automatikus ablaktörlő vezérlés


Explanation:
Én így mondanám.

Csaba Burillak
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 47
Grading comment
Maradok inkább az automatikusnál, bár az eső érzékelése a feladata, de szerintem az automatikuson van a hangsúly. Köszönöm a segítséget!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Azt hiszem ez a tágabb értelmű kifejezés, mert nem csak az eső meglétét érzékeli, hanem a mennyiségét is, és ezért nem általában elindítja az ablaktörlőt, hanem az eső relatív mennyiségének megfelelő törlési sebességfokozatot kap
3 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
esőérzékelős ablaktörlő


Explanation:
Az elmúlt évek technikai újdonságainak egyike

E-Word
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
2 mins

2 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
esőérzékelő-automata ablaktörlő


Explanation:
Csak igy érzem jónak.

kriszti1
Native speaker of: Native in HungarianHungarian