KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

towing eyelets

Hungarian translation: vonószem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:towing eyelets
Hungarian translation:vonószem
Entered by: SZM

14:49 Feb 25, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Autó
English term or phrase: towing eyelets
If towing service is not available in an emergency, your vehicle may be temporarily towed by a cable or chain secured to the emergency towing eyelets on the front of the vehicle.

Először vonóhorogra gondoltam, de az eyelet miatt ezt mégsem tartom jónak. Szerintetek mi lehet?
SZM
vonószem
Explanation:
Elfogadott kifejezés.
Lásd:
Land Rover Defender 90 Kiegészítõ Felszereltségi lista... Vonószem...
www.rackauto.hu/kfeldef.html

Vonószem- futómű távolság. 3 650 mm. Vonószem bekötési magassága. 450 mm. Vonószem furatátmérő. www.agrogep.hu/index.php?inc=mgsz04_ap_500

emil.alarmix.org/technik/news2.html
Hogyan történik a vonófej és a vonószem ellenőrzése...
www.kiskun.autosiskola.hu/oktatas/ profi/belfoldi-arufuvarozo-automento/u-26.htm
Mercedes Viano felszereltsége
leszerelhető vonószem elől/hátul
www.tothauto.hu/hu/szemelyautok/viano/felszereltseg
Selected response from:

juvera
Grading comment
Így már bekattant nekem is. A két egyforma válasz közül azért választom ezt, mert linkeket is adtál hozzá. Köszönöm mindannyiotok segítségét!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3vonószemxxxHungi
5 +1vonószemjuvera
4vontatófül
Csaba Ban


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vontatófül


Explanation:
érdekes módon az "eye" ebben az esetben "fül"

Csaba Ban
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24

44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
vonószem


Explanation:
Akármennyire fáj a szívem, azt kell mondanom, hogy hiába fülelek, egyszerűen vonószem.
(Nézd meg a találatokat, a szakkönyveket, a szabványokat és a jogszabályokat....)

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 238

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gyula Erdész
59 mins
  -> Köszönöm!

agree  ValtBt
14 hrs
  -> Köszönöm!

agree  juvera: Great minds think alike - mondja az angol. Azt hittem, te kapod a pontokat, de gondoltam, ott hagyom a válaszomat, hátha valakit érdekelnek a weblapok. Egyébként én is ritkán vacakolok velük, ha biztos vagyok a dolgomban. :-)
21 hrs
  -> Köszönöm, és örülök, hogy te kaptad :-)

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
vonószem


Explanation:
Elfogadott kifejezés.
Lásd:
Land Rover Defender 90 Kiegészítõ Felszereltségi lista... Vonószem...
www.rackauto.hu/kfeldef.html

Vonószem- futómű távolság. 3 650 mm. Vonószem bekötési magassága. 450 mm. Vonószem furatátmérő. www.agrogep.hu/index.php?inc=mgsz04_ap_500

emil.alarmix.org/technik/news2.html
Hogyan történik a vonófej és a vonószem ellenőrzése...
www.kiskun.autosiskola.hu/oktatas/ profi/belfoldi-arufuvarozo-automento/u-26.htm
Mercedes Viano felszereltsége
leszerelhető vonószem elől/hátul
www.tothauto.hu/hu/szemelyautok/viano/felszereltseg

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 119
Grading comment
Így már bekattant nekem is. A két egyforma válasz közül azért választom ezt, mert linkeket is adtál hozzá. Köszönöm mindannyiotok segítségét!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi: Azért nem semmi, hogy ilyen messze egymástól, ugyanabban a pillanatban ugyanarra gondoltunk!
17 hrs
  -> Furcsa érzés, ha nagyon belegondolok. 8-)))