KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

pivoting dome tweeter

Hungarian translation: forgatható


12:38 Sep 5, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Hangszórók
English term or phrase: pivoting dome tweeter
Az odáig tiszta, hogy kupolás, vagy dóm magashangsugárzó (csipogó), de milyen? lengő? forgó?
Aki tud, kérem segítsen. Ez egy bizonyos hangszóró, amelybe ilyen magashangsugárzókat szereltek.
E-Word
Hungarian translation:forgatható
Explanation:
Képaláírás (ott a kép is):

Notice the pivoting tweeter? This allows us to install the system in a convenient place in the celing and aim the tweeter at the listener, ensuring maximum sound quality.
http://www.harmonyee.com/speaker_craft.html



--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-09-05 12:56:32 GMT)
--------------------------------------------------

esetleg irányítható, elfordítható, ...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2006-09-05 13:02:45 GMT)
--------------------------------------------------

elfordíthatóra még találat is van:

autóhifi Bolt - Kezdje itt a vásárlást!
Az egyedülálló, függőlegesen 20 és 70 fok között elfordítható magassugárzó további rugalmasságot biztosít az egyéni hangkép beállításához. ...
www.autohifibolt.hu/index.php?P=termek&S=3&T=&GY=&TXT=&AMN=... - 121k - Cached - Similar pages

Pioneer In-Car Entertainment Guide 2005
File Format: Unrecognized - View as HTML
Elfordítható magassugárzó: Ez a megoldás minden korábbinál rugalmasabb telepíthetőséget biztosít a felhasználó számára. A speciális, süllyesztett szerelési ...
www.pioneer.no/no/download.jsp?dir=/files/brochures/05_CE_F... - Similar pages

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-09-05 13:03:43 GMT)
--------------------------------------------------

(Persze forgathatóra is, csak arra Attila már adott példát.)
Selected response from:

apro
Hungary
Grading comment
Köszönöm szépen! Sokat segített. Bár a két válasz ugyanaz, a gyorsabbat választottam... Más módon nem tudtam dönteni
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1forgathatóapro
4forgatható kupolás/dóm magassugárzó
Attila Piróth


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
forgatható kupolás/dóm magassugárzó


Explanation:
A http://rockford.autohifi.hu:9000/web_partner_arlista_lista.a... webhelyen előfordul a "forgatható magassugárzó" kifejezés. A hangszórók sugárzási intenzitása irányfüggő, ezért jó, ha a felhasználónak lehetősége van az hangszóró elforgatására.

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 403

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
forgatható


Explanation:
Képaláírás (ott a kép is):

Notice the pivoting tweeter? This allows us to install the system in a convenient place in the celing and aim the tweeter at the listener, ensuring maximum sound quality.
http://www.harmonyee.com/speaker_craft.html



--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-09-05 12:56:32 GMT)
--------------------------------------------------

esetleg irányítható, elfordítható, ...

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2006-09-05 13:02:45 GMT)
--------------------------------------------------

elfordíthatóra még találat is van:

autóhifi Bolt - Kezdje itt a vásárlást!
Az egyedülálló, függőlegesen 20 és 70 fok között elfordítható magassugárzó további rugalmasságot biztosít az egyéni hangkép beállításához. ...
www.autohifibolt.hu/index.php?P=termek&S=3&T=&GY=&TXT=&AMN=... - 121k - Cached - Similar pages

Pioneer In-Car Entertainment Guide 2005
File Format: Unrecognized - View as HTML
Elfordítható magassugárzó: Ez a megoldás minden korábbinál rugalmasabb telepíthetőséget biztosít a felhasználó számára. A speciális, süllyesztett szerelési ...
www.pioneer.no/no/download.jsp?dir=/files/brochures/05_CE_F... - Similar pages

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2006-09-05 13:03:43 GMT)
--------------------------------------------------

(Persze forgathatóra is, csak arra Attila már adott példát.)

apro
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 160
Grading comment
Köszönöm szépen! Sokat segített. Bár a két válasz ugyanaz, a gyorsabbat választottam... Más módon nem tudtam dönteni

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth
0 min