KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

SIDE BY SIDE REFRIGERATOR

Hungarian translation: Amerikai típusú


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:SIDE BY SIDE REFRIGERATOR
Hungarian translation:Amerikai típusú
Entered by: SZM

07:27 Mar 8, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Hűtő
English term or phrase: SIDE BY SIDE REFRIGERATOR
Trükkös elrendezésű, a hűtő és a fagyasztó egymás mellett van, nem pedig a szokásos módon egymás alatt.

Hallottatok erre magyar kifejezést?
SZM
Amerikai típusú
Explanation:
A Samsung így hívja, és eddig én se hallottam rá jobbat.
Selected response from:

László Kovács
Grading comment
Ugyan lehet, hogy sokszor nem fordítjuk, de az amerikai típusú biztos, hogy stimmel, köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Amerikai típusú
László Kovács
4összeépített (egybeépített / -szerelt)
Andras Szekany
3egyelőre nem fordítjukHalmoforBT


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
side by side refrigerator
Amerikai típusú


Explanation:
A Samsung így hívja, és eddig én se hallottam rá jobbat.


László Kovács
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ugyan lehet, hogy sokszor nem fordítjuk, de az amerikai típusú biztos, hogy stimmel, köszönöm a segítséget.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
side by side refrigerator
egyelőre nem fordítjuk


Explanation:
Azt hiszem, még nincs kialakult magyar neve.

--------------------------------------------------
Note added at 4 óra (2007-03-08 12:22:11 GMT)
--------------------------------------------------

Most jövök a Media Markt elektromos áruházból, ott is csak az angol elnevezés van kiírva minden ilyen gépkombinációra.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442

3 days3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
side by side refrigerator
összeépített (egybeépített / -szerelt)


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233