KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

PU

Hungarian translation: Packaged Unit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PU
Hungarian translation:Packaged Unit
Entered by: SZM

14:43 Mar 17, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Műholdvevő
English term or phrase: PU
PU covering box: 20
PU pallet: 160

A súly-, méret- és csomagolási adatok közt van, mértékegysége nincs, más szövegösszefüggésben nem szerepel.
Szerintetek mi lehet?
SZM
Packaged Unit
Explanation:
Talán. Magyarul esetleg "csomagolási egység".
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Ez a legvalószínűbb, a megbízó nem tudott tippet adni, így marad a logikusnak látszó megoldás, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Packaged UnitHalmoforBT
2power flux density=Puandreanagy


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pu
Packaged Unit


Explanation:
Talán. Magyarul esetleg "csomagolási egység".

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442
Grading comment
Ez a legvalószínűbb, a megbízó nem tudott tippet adni, így marad a logikusnak látszó megoldás, köszönöm.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pu
power flux density=Pu


Explanation:
A Packaged Unit jóval valószínubb, csak egy alternativat ajánlok.

andreanagy
Netherlands
Native speaker of: Native in HungarianHungarian