KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

all-in-one card reader

Hungarian translation: többfunkciós kártyaolvasó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:all-in-one card reader
Hungarian translation:többfunkciós kártyaolvasó
Entered by: SZM

17:00 Mar 27, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / DVD lejátszó
English term or phrase: all-in-one card reader
The pictures you take by cameras could be viewed immediately, what you need to do is to use all-in-one card reader to connect the flash of your digital camera to this DVD Player.

Univerzális kártyaolvasó lehet?

Másik furcsaság, hogy az univerzális kártyaolvasót ahhoz használjuk, hogy a fényképezőgépnek pont a vakuját kapcsoljuk a DVD lejátszóra?
Csak én nem értem, vagy tényleg furcsán van megfogalmazva?
SZM
többfunkciós kártyaolvasó
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 19 perc (2007-03-27 17:19:37 GMT)
--------------------------------------------------

"Hogyan használja? Illessze bele a Flash memóriakártyát a számítógépén, mobiltelefonján, digitális fényképezőgépén vagy PDA digitális személyi asszisztensén lévő memóriakártya-nyílásba."
http://209.85.129.104/search?q=cache:1zccP_nG4RIJ:www.sandis...
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
Bár az eredeti ötletem az univerzális volt, de ha angolul is van universal card reader, akkor ezt inkább hagyjuk meg többfunkciósnak. Köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2többfunkciós kártyaolvasó
Attila Széphegyi
5univerzális kártyaolvasóapro
4minden egyben kártyaolvasóHalmoforBT


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
többfunkciós kártyaolvasó


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 19 perc (2007-03-27 17:19:37 GMT)
--------------------------------------------------

"Hogyan használja? Illessze bele a Flash memóriakártyát a számítógépén, mobiltelefonján, digitális fényképezőgépén vagy PDA digitális személyi asszisztensén lévő memóriakártya-nyílásba."
http://209.85.129.104/search?q=cache:1zccP_nG4RIJ:www.sandis...


Attila Széphegyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 878
Grading comment
Bár az eredeti ötletem az univerzális volt, de ha angolul is van universal card reader, akkor ezt inkább hagyjuk meg többfunkciósnak. Köszönöm a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zoltán Medgyesi
2 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Istvan Nagy
19 hrs
  -> Köszönöm.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
minden egyben kártyaolvasó


Explanation:
www.kellytech.hu/termekek_elem.php?f=kategoria&which=119
Minden egyben (All in one) belső olvasó

Támogatott formátumok: CFI / CF2 / Micro Drive / SD / MMC / MS / MS-Duo / .MS-Pro / SM / RS-MMC / MS-Pro Duo / XD USB 1.1/2.0 szabványok támogatása
A *flash* jelen esetben memóriakártyát jelent.


HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
univerzális kártyaolvasó


Explanation:
Technikai leírás: "30 az 1-ben" kártyaolvasó USB 2.0

Ez a nagy teljesítményű, ultra kompakt univerzális kártyaolvasó 30 különböző forma olvasására alkalmas, melyek közt megtalálhatók a legújabb mobiltelefon-formák is.
USB 2.0 csatlakozóján gyors adatátvitel lehetséges, mely elérheti akár a 480 Mb/s sebességet is.

Kompatibilis memóriakártyák:
Microdrive • MagicStore • Compact Flash type I et II • Compact Flash type I Ultra • Compact Flash type I Extreme • Smart Média • SMC • XD • SD • SD Ultra • SD Extreme • Mini SD • microSD • MMC • RS-MMC • Memory Stick • Memory Stick Select • Memory Stick Pro • Memory Stick Pro MagicGate • Memory Stick Pro Ultra • Memory Stick Pro Extreme • Memory Stick Duo • Memory Stick Duo Pro • Memory Stick MagicGate • Memory Stick Duo MagicGate • Memory Stick Pro Duo MagicGate • Memory Stick Pro Duo Ultra • Memory Stick Pro Duo Extreme
http://www.pixmania.com/hu/hu/173724/art/hama/30-az-1-ben-ka...



Mindig jó, ha kéznél van egy univerzális kártyaolvasó. A Chieftec CRD-151 33 kártyatípust kezelésére képes, ráadásul fekete színének hála sok felhasználó álmát váltja valóra.
http://www.pcworld.hu/story.php?sid=8203

stb.


apro
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 160

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Attila Széphegyi: Lásd Universal Card Reader.
10 hrs