KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

saline batteries

Hungarian translation: szén-cink elem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:saline batteries
Hungarian translation:szén-cink elem
Entered by: SZM

16:19 Jul 3, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Keréknyomás mérő
English term or phrase: saline batteries
Használható szövegösszefüggés nincs hozzá.

Sótartalmú elem? Alig hiszem, hogy ezt így lehet mondani.
SZM
szén-cink elem
Explanation:
"Saline batteries - These are the oldest type of modern batteries, made of zinc and carbon."
http://www.coruna.es/en/medioambiente/03010303pila.jsp

GP NORMÁL SZÉN-CINK ELEMEK:
http://www.akkuhaz.eu/index.php?page=shop.browse&category_id...


Ebben a szövegben pedig sok nyelven megtalálható, magyarul is:
http://www.gpbatteries.co.uk/downloads/manuals/powerbank_cha...

Mindenképpen elem, nem akkumulátor, mert nem tölthető újra. Ez a legolcsóbb, régi, kifolyós típusú szárazelem.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Így egyértelmű, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2szén-cink elem
Katalin Horváth McClure
3 -1savas akkumulátor
Zoltán Kulcsár


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
savas akkumulátor


Explanation:
másnak nem látom értelmét

Zoltán Kulcsár
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Katalin Horváth McClure: Az acid battery lenne, ez nem az.
17 mins
  -> valószínűleg, hirtelen ötlet

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
szén-cink elem


Explanation:
"Saline batteries - These are the oldest type of modern batteries, made of zinc and carbon."
http://www.coruna.es/en/medioambiente/03010303pila.jsp

GP NORMÁL SZÉN-CINK ELEMEK:
http://www.akkuhaz.eu/index.php?page=shop.browse&category_id...


Ebben a szövegben pedig sok nyelven megtalálható, magyarul is:
http://www.gpbatteries.co.uk/downloads/manuals/powerbank_cha...

Mindenképpen elem, nem akkumulátor, mert nem tölthető újra. Ez a legolcsóbb, régi, kifolyós típusú szárazelem.

Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 464
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Így egyértelmű, köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  János Kohl
3 hrs

agree  Beata Baika
18 hrs