KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

LAMP FIX

Hungarian translation: beépíthető (beépített) lámpa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:LAMP FIX
Hungarian translation:beépíthető (beépített) lámpa
Entered by: SZM

07:54 Oct 21, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: LAMP FIX
LAMP FIX(-14, 15 stb., típustól függően)

Ez az ami pl. "decking"-re is szerelhető, lehet rögzíthető lámpa, fix lámpa, szerintetek magyarul hogy érdemes nevezni?
SZM
beépíthető (beépített) lámpa
Explanation:
Ha alkatrészfelsorolásban, vagy esetleg árjegyzéskben szerepel, akkor a fordított szórend gyakori. Ilyenkor az első szó jelöli a tárgy legfontosabb tulajdonságát (hogy mi is ez), az utána következők pedig azt, hogy milyen típusú stb.
Szóval ez angolul FIX LAMP lenne.
A képek alapján ezek fixen, méghozzá leginkább süllyesztve beépítendő lámpák. A decking esetén a járófelületbe építik be ezeket. Úgy vannak kialakítva, hogy nem törnek össze, ha rálépnek.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Szerintem is inkább erről van szó, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1beépíthető (beépített) lámpa
Katalin Horváth McClure
4lámparögzítő
Áron Török


Discussion entries: 2





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lamp fix
lámparögzítő


Explanation:
Szerintem ezzel rögzítik a tetőre bagy akárhova. Nincs leglább kép róla?

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2007-10-21 09:38:59 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.hmk.nl/view_product.php?database=verlichting&prod...

Szerintem mégis csak az. A képen látható u.a. a fém rögzítő nyavajatörés amivel rögzíti a lámpát

Áron Török
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 64
Notes to answerer
Asker: Én is lámparögzítőre gondolnék, különösen a fordított szóhasználat miatt, de itt magukról a világítótestekről van szó, hozom a képet: http://mappa-data.prim.hu/data/63/6324fe6b/576cb14c/LAMP_FIX.JPG


17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lamp fix
beépíthető (beépített) lámpa


Explanation:
Ha alkatrészfelsorolásban, vagy esetleg árjegyzéskben szerepel, akkor a fordított szórend gyakori. Ilyenkor az első szó jelöli a tárgy legfontosabb tulajdonságát (hogy mi is ez), az utána következők pedig azt, hogy milyen típusú stb.
Szóval ez angolul FIX LAMP lenne.
A képek alapján ezek fixen, méghozzá leginkább süllyesztve beépítendő lámpák. A decking esetén a járófelületbe építik be ezeket. Úgy vannak kialakítva, hogy nem törnek össze, ha rálépnek.

Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 464
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Szerintem is inkább erről van szó, köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: a kérdésben lévő angol kifejezés legalább olyan jó, mintha én fordítottam volna swahiliből vagy eszkimóból :-)
6 hrs