KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Speedtrap files

Hungarian translation: sebességmérő csapda fájlok


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Speedtrap files
Hungarian translation:sebességmérő csapda fájlok
Entered by: SZM

11:35 Nov 11, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / GPS
English term or phrase: Speedtrap files
Speedtrap files have not been loaded into the Magellan GPS.

Olyan fájlról van szó, amely tartalmazza azokat a helyeket, ahol a rendőrség "rejtőzködő üzemmódban" szokott sebességet mérni.

Hogy lehetne ugyanezt rövidebben?
SZM
sebességmérő csapda fájlok
Explanation:
"A falut elhagyva aztán gyorsítani kezdtem, nem vettem észre, hogy a sebességmérő csapda néhány száz méterre a település határán kívül volt elhelyezve."
http://www.hirado.hu/cikk.php?id=16497
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
Szerintem is így jó, a csapdának mindenképpen benne kell lennie, attól függetlenül, hogy automatikus kamerák rejtőznek, vagy ugyanaz rendőrrel együtt.
Köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sebességmérő csapda fájlok
Attila Széphegyi
5traffipax fájlokAndras Malatinszky


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
speedtrap files
sebességmérő csapda fájlok


Explanation:
"A falut elhagyva aztán gyorsítani kezdtem, nem vettem észre, hogy a sebességmérő csapda néhány száz méterre a település határán kívül volt elhelyezve."
http://www.hirado.hu/cikk.php?id=16497


Attila Széphegyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 878
Grading comment
Szerintem is így jó, a csapdának mindenképpen benne kell lennie, attól függetlenül, hogy automatikus kamerák rejtőznek, vagy ugyanaz rendőrrel együtt.
Köszönöm a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy: terjesszük
1 day14 hrs
  -> Köszönöm.

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
speedtrap files
traffipax fájlok


Explanation:
http://traffipax.lap.hu/

Andras Malatinszky
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Attila Széphegyi: Ebből a rejtőzködés nem igazán derül ki.
1 hr