KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

sub-distribution circuit

Hungarian translation: elosztó mellékáramkör


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sub-distribution circuit
Hungarian translation:elosztó mellékáramkör
Entered by: Péter Tófalvi

05:27 Jul 11, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / electricity
English term or phrase: sub-distribution circuit
alelosztó áramkör?
alelosztó mátrix?

(Elnézést a sok elektromos kérdésért, én csak lektorálok egy anyagot, amiben 1-2 ilyen oldal is van.)
Eva Blanar
Hungary
elosztó mellékáramkör
Explanation:
Fontos az is, hogy mellék.
A mátrix használatos az automatizálásban, de ugyanaz, mint az áramkör. Almátrix, mellékmátrix nem hangzana jól.
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Nagyon köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1elosztó áramkör
Attila Piróth
4elosztó mellékáramkör
Péter Tófalvi


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
elosztó áramkör


Explanation:
Esetleg másodlagos elosztó áramkör, ha valóban fontos hangsűlyozni, hogy ez egy magasabb rendű elosztó áramkör része.
Az alelosztó nem hangzik jól.

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 403

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pista: szerintem OK
1 hr

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elosztó mellékáramkör


Explanation:
Fontos az is, hogy mellék.
A mátrix használatos az automatizálásban, de ugyanaz, mint az áramkör. Almátrix, mellékmátrix nem hangzana jól.

Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Nagyon köszönöm!