KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

CR

Hungarian translation: kontrasztosság/kontrasztarány


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CR
Hungarian translation:kontrasztosság/kontrasztarány
Entered by: SZM

13:06 Feb 18, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Tv
English term or phrase: CR
Viewing angle (L/R;U/D) (CR>=10)

A "CR" itt hogy oldható fel? Vagy jobb nem fordítani?
SZM
kontrasztosság/kontraszt arány
Explanation:
én lefordítanám

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-02-18 13:35:08 GMT)
--------------------------------------------------

kontrasztarány egybeírva, mielőtt még valaki leszedné a feljem:)


http://www.fenymasolomegoldasok.hu/lcd.php
Selected response from:

Hungary GMK
Hungary
Grading comment
A két perc miatt a két egyforma válaszból ezt választom, mindkettőtöknek köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kontrasztaránykpeter
4 +1kontrasztosság/kontraszt arányHungary GMK


Discussion entries: 4





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
cr
kontrasztarány


Explanation:
Valószínűleg "contrast ratio".

kpeter
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balázs Sudár: Pontosan, a kontrasztarányhoz tartozó láthatósági szögről van szó, de nem szokták fordítani. (Lehetne, bizony, csak nem mindig hagyják - kis ország)
6 mins
  -> Nem lehete mégis lefordítani? Tudom, kis ország vagyunk, dehát... :-)

neutral  Hungary GMK: mi a különbség a kontrasztarány és a kontrasztarány között? :) Feltétlenül, de előtte még adj egy pontot! :D
10 mins
  -> :) Semmi, egyszerre küldtük be. Visszavonjam?

agree  Erzsébet Czopyk: Sőt, pontosan az ;-) és nyugodtan fordítsátok le, a kontrasztarányhoz tartozó láthatósági szög ráadásul 42 leütés szóközzel, különben sose jutunk el a Bahamákra nyaralni ;-)
12 hrs

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cr
kontrasztosság/kontraszt arány


Explanation:
én lefordítanám

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-02-18 13:35:08 GMT)
--------------------------------------------------

kontrasztarány egybeírva, mielőtt még valaki leszedné a feljem:)


http://www.fenymasolomegoldasok.hu/lcd.php

Hungary GMK
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
A két perc miatt a két egyforma válaszból ezt választom, mindkettőtöknek köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balázs Sudár: Bocs, nem vettem észre, hogy te írtad be először. Tényleg egybeírva, és sehol sem fordítják. (Én legalábbis nem láttam még, bár nem ártana). Pontosabban a láthatósági szög megadásánál nem fordítják.
10 mins
  -> Pedig van rá jópár találat.