KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

to import from

Hungarian translation: beolvasni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to import from
Hungarian translation:beolvasni
Entered by: SZM

14:44 Mar 10, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: to import from
Which formats of files do you want to import from?

Első ránézésre úgy értelmezem, hogy milyen fájlformátumokból akar importálni.

Jó lesz így?
SZM
beolvasni
Explanation:
Vagyis milyen formátumú fájlokat kíván beolvasni/ milyen fájlformátumot kíván beolvasni. Az importálás is jó, de miért ne lehetne magyarul, elég elterjedt ez a megfogalmazás is.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-03-10 15:20:24 GMT)
--------------------------------------------------

Exportálásnál meglévő adatokat írsz át egy másik alkalmazás számára. Az importnál azt adod meg honnét, az exportnál, hogy hová (milyen formátumba) küldöd az adatokat.

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2008-03-10 15:34:12 GMT)
--------------------------------------------------

import from...; export to...
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
A beolvasásra mint alternatívára akkor még nem is gondoltam, köszönöm a segítségeteket.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4importálás...kpeter
4beolvasni
Balázs Sudár


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
beolvasni


Explanation:
Vagyis milyen formátumú fájlokat kíván beolvasni/ milyen fájlformátumot kíván beolvasni. Az importálás is jó, de miért ne lehetne magyarul, elég elterjedt ez a megfogalmazás is.

--------------------------------------------------
Note added at 36 mins (2008-03-10 15:20:24 GMT)
--------------------------------------------------

Exportálásnál meglévő adatokat írsz át egy másik alkalmazás számára. Az importnál azt adod meg honnét, az exportnál, hogy hová (milyen formátumba) küldöd az adatokat.

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2008-03-10 15:34:12 GMT)
--------------------------------------------------

import from...; export to...

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 511
Grading comment
A beolvasásra mint alternatívára akkor még nem is gondoltam, köszönöm a segítségeteket.
Notes to answerer
Asker: Igazad van, lehetne beolvasás is, de akkor mi legyen az exportálás? Az egészben az zavart, hogy szerintem felesleges a végén a "from".


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
importálás...


Explanation:
pl. Milyen formátumú fájlokból kíván adatokat importálni?

kpeter
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 112