KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

RESET RELAY LATCH

Hungarian translation: reteszelő relé reset gombja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reset relay latch
Hungarian translation:reteszelő relé reset gombja
Entered by: Sandor HEGYI

06:08 Apr 7, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: RESET RELAY LATCH
Vizkezelő berendezés, vezetőképesség-mérő panel bekötési rajzán, a sorkapocs bekötéseknél, egy kapocspár előtt.
A válaszokat előre is köszönöm!
Sandor HEGYI
Hungary
relé/megszakító visszakapcsolása/visszaállítása
Explanation:
Gondolom, ezt nem manuálisan kell megtenni, hanem vezérelt/automatikus reléről van szó.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-04-07 19:57:35 GMT)
--------------------------------------------------

Gondolom, akkor a nyomógomb értelme annyi, hogy a relétől távolabb, távkapcsolással is vissza lehet kapcsolni a relét. Ezt elvileg automatika is végezhetné.
Selected response from:

Attila Hajdu
Grading comment
Köszönöm. Tulajdonképpen András és a Te javaslatod alapján döntött a megrendelő az elfogadott változat mellett. Nekem is döntenem kellett, hogy ki kapja a pontokat, a távkapcsolással történő reléfeloldási változatod okán ezúttal Te kapod.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3relé/megszakító visszakapcsolása/visszaállítása
Attila Hajdu
3a relé reteszelés felengedése (lazítása)
Andras Szekany


Discussion entries: 1





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reset relay latch
a relé reteszelés felengedése (lazítása)


Explanation:
van (volt) olyan relé, amely meghúzás után "úgy" maradt, és kézzel kellett a felengedő gombját megnyomni (védelmeknél volt leginkább).

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233
Notes to answerer
Asker: András, köszönöm!


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reset relay latch
relé/megszakító visszakapcsolása/visszaállítása


Explanation:
Gondolom, ezt nem manuálisan kell megtenni, hanem vezérelt/automatikus reléről van szó.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2008-04-07 19:57:35 GMT)
--------------------------------------------------

Gondolom, akkor a nyomógomb értelme annyi, hogy a relétől távolabb, távkapcsolással is vissza lehet kapcsolni a relét. Ezt elvileg automatika is végezhetné.

Attila Hajdu
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 88
Grading comment
Köszönöm. Tulajdonképpen András és a Te javaslatod alapján döntött a megrendelő az elfogadott változat mellett. Nekem is döntenem kellett, hogy ki kapja a pontokat, a távkapcsolással történő reléfeloldási változatod okán ezúttal Te kapod.
Notes to answerer
Asker: Attila, ez manuális.

Asker: Helyesbítem az előbbit, nem tudom, és a megbízó sem tudja. Majd ksőbb egyeztetünk vele.

Asker: Mindenesetre van egy nyomógombos kapcsolója, amit a sorkapocs két ponjára kell kötni.