KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Main potentiometer

Hungarian translation: főpotenciométer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Main potentiometer
Hungarian translation:főpotenciométer
Entered by: SZM

16:01 Apr 8, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Main potentiometer
Lehet "fő potenciométer"?

Szövegösszefüggésem nincs róla, összesen annyi a támpont, hogy ugyanitt szó van trim potentiometer-ről is, arról pedig tudom, hogy beállítópotenciométer.
SZM
főpotenciométer
Explanation:
Igen, de meglepő módon egy szóba kell írni, ha állandó összetétel. (Főállamügyész, főudvarmester stb.).
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Akkor nincs messze az eredeti elképzelésemtől. A saját belső fülem szerint is egybeírva jó. Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2főpotenciométer
Attila Piróth
3központi feszültségosztó
Balázs Sudár


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
main potentiometer
központi feszültségosztó


Explanation:
Szerintem ez is lehet.

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 511

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
main potentiometer
főpotenciométer


Explanation:
Igen, de meglepő módon egy szóba kell írni, ha állandó összetétel. (Főállamügyész, főudvarmester stb.).

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 403
Grading comment
Akkor nincs messze az eredeti elképzelésemtől. A saját belső fülem szerint is egybeírva jó. Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
3 hrs

agree  Tradeuro Language Services
15 hrs