KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

protect circuit board

Hungarian translation: áramköri védelem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:protect circuit board
Hungarian translation:áramköri védelem
Entered by: xxxhollowman

19:05 Jul 9, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: protect circuit board
Egy fúró használati utasításában szerepel. A mondat így hangzik:

"Note : the Li-ion battery is protect by a PCB (protect circuit board) to avoid that remaining battery capacity becomes too low (then battery can be damaged)."

Köszönöm!
Ágnes Fülöp
Netherlands
áramköri védelem
Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 12 óra (2008-07-10 07:06:29 GMT)
--------------------------------------------------

Áramköri védelem: Túlterhelés-védelem, rövidzár-védelem az érzékelõ táplálásban
Selected response from:

xxxhollowman
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3áramköri védelemxxxhollowman
4 +1áramkörrel védveAkos_L
4védelmi nyák (nyomtatott áramköri lap)
Andras Szekany


Discussion entries: 1





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
protected by circuit board
áramkörrel védve


Explanation:
szerintem elírás (+ kínai megfogalmazás)
"protected by" akart lenni az az elején szerintem.

Túltöltés robbantja, mélykisüls pedig tönkreteheti a Li aksikat. Ezért raknak általában védő elektronikát az aksiba.

"A Li-ion aksit mélykisülés ellen elektronika védi, mert a túlzott lemerítés károsíthatja az akumlátort." lenne a mondat fordítása kb.

(zárójel-zárójel: a circuit board áramköri kártya, aksiba pedig inkább board nélküli marha kicsi circuit van)

Akos_L
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Áron Török: igazad van, de a megfogalmazásod már-már a kínait súrolja....
22 mins

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
áramköri védelem


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 12 óra (2008-07-10 07:06:29 GMT)
--------------------------------------------------

Áramköri védelem: Túlterhelés-védelem, rövidzár-védelem az érzékelõ táplálásban

xxxhollowman
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi
1 hr
  -> Köszönöm!

agree  Borbala Forro
3 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Iosif JUHASZ
11 hrs
  -> Köszönöm!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
védelmi nyák (nyomtatott áramköri lap)


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233