KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

incoming arrow

Hungarian translation: bejövő nyíl


08:12 Mar 31, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: incoming arrow
Erősáramű elektonikai témájú szövegben.Felsorolás, ígyhát szövegkörnyezet nincs.
Gyula Erdész
Hungary
Hungarian translation:bejövő nyíl
Explanation:
talán valami ábrára utal, nem?
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
Köszönöm szépen. Bár kicsit csalódtam, azt hittem van a szókapcsolatnak valamilyen nem ennyire evidens jelentése is. Köszönöm még egyszer a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3befelé mutató nyílHalmoforBT
1 +1bejövő nyíl
Eva Blanar


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
bejövő nyíl


Explanation:
talán valami ábrára utal, nem?

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm szépen. Bár kicsit csalódtam, azt hittem van a szókapcsolatnak valamilyen nem ennyire evidens jelentése is. Köszönöm még egyszer a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth: Így van. A bejövő (illetve az outgoing esetében a kimenő) mennyiséget (ami általában sok minden lehet, pl. áramerősséget, impulzust stb.) jelölő nyíl.
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
befelé mutató nyíl


Explanation:
Az ábra (vagy egyéb) belseje felé mutató nyíl, a kifelé mutató nyíl ellentéte.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442