KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Hot Plug Detect

Hungarian translation: hot plug érzékelése


18:56 Apr 1, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Hot Plug Detect
Televizio csatlakozójának egyik tuskeje. (ha minden igaz)
Ivan Frankovics
Hungary
Hungarian translation:hot plug érzékelése
Explanation:
A *hot plug* kifejezést sehol sem fordítják (bár 99100 Google találat van rá, ebből 376 magyar). Azt jelenti, hogy bekapcsolt készülékbe lehet be- és kidugaszolni (nem szép kifejezés, de mit tegyek). Lásd például:
Nincs szükség terminálásra, ID jumperelésre (SCSI), az eszközök menet közben csatlakoztathatók vagy leköthetôk (hot plug), minden rákapcsolt ...
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hot plug érzékeléseHalmoforBT
3hot plug detectxxxdenny


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hot plug detect
hot plug érzékelése


Explanation:
A *hot plug* kifejezést sehol sem fordítják (bár 99100 Google találat van rá, ebből 376 magyar). Azt jelenti, hogy bekapcsolt készülékbe lehet be- és kidugaszolni (nem szép kifejezés, de mit tegyek). Lásd például:
Nincs szükség terminálásra, ID jumperelésre (SCSI), az eszközök menet közben csatlakoztathatók vagy leköthetôk (hot plug), minden rákapcsolt ...



    Reference: http://technet.netacademia.net/pdf/2001/mar/W2KUSB.pdf
    Reference: http://www.microsoft.com/hun/technet/magyarIEEE1394.asp
HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hot plug detect
hot plug detect


Explanation:
A digital video interface (DVI) jelenlétét érzékelö tüske. Szerintem nincs magyar megfelelöje, ha ragaszkodsz ilyenhez, akkor talán generátor csatlakozás jelzönek lehetne forditani, vagy DVI kapcsolat jelzönek...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 41 mins (2004-04-01 20:38:33 GMT)
--------------------------------------------------

Forró csatlakozó érzékelö - ez lenne a szószerinti forditás és azt látom, hogy oroszul leforditják és svédül is, legalább részben

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 129