KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

hot stick

Hungarian translation: Magasfeszültség jelzö


17:23 Apr 7, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: hot stick
Villamosipari táblázatban, szövegkörnyezet nélkül.
Gyula Erdész
Hungary
Hungarian translation:Magasfeszültség jelzö
Explanation:
Némileg a fázisdetektorra emlékeztetö eszköz, amely biztonságos távolságból érzékeli magas feszültség jelenlétét. Ellentéteben a fázisdetektorral, nem a vezetö érintésére reagál, hanem az elektromágneses mezöre. Ha van elfogadott magyar neve, nem ismerem.
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Köszönöm a segítséget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4feszültség kémlelő
Andras Szekany
3Magasfeszültség jelzöxxxdenny


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Magasfeszültség jelzö


Explanation:
Némileg a fázisdetektorra emlékeztetö eszköz, amely biztonságos távolságból érzékeli magas feszültség jelenlétét. Ellentéteben a fázisdetektorral, nem a vezetö érintésére reagál, hanem az elektromágneses mezöre. Ha van elfogadott magyar neve, nem ismerem.

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 129
Grading comment
Köszönöm a segítséget

1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
feszültség kémlelő


Explanation:
ha ez az, akkor ez a neve - a "fázisdetektor" igen érdekes kifejezés, ugyanis ez is feszültségkémlelő, csak kisebb feszültségekre - itt azért kell érinteni, mert a kisebb feszültség gyengébb teret indukál

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233