KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

cubicle

Hungarian translation: kapcsolószekrény


17:31 Jun 27, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: cubicle
Vmilyen elektromos berendezés, szövegkörnyezet nincs :(
Nora Balint
Hungary
Hungarian translation:kapcsolószekrény
Explanation:
ha elektromos berendezés, akkor inkább "kapcsolószekrény" lehet. Lásd: kék műszaki szótár
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
Köszönöm :) (Műsz.szótáram épp szabadnapon volt)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1fülkeLeslie Gabor
3 +2kapcsolószekrény
Csaba Ban
4kapcsolócella (elektronika) kapcsolódoboz (elektrotechnika)xxxHungi


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
fülke


Explanation:
egy irodában pl. mobil falrendszeres fülke

Leslie Gabor
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Orsolya Mance
2 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kapcsolószekrény


Explanation:
ha elektromos berendezés, akkor inkább "kapcsolószekrény" lehet. Lásd: kék műszaki szótár

Csaba Ban
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Köszönöm :) (Műsz.szótáram épp szabadnapon volt)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  mrrobkoc
13 hrs

agree  Andras Szekany: pontosan - sőt - nem is kell a "kapcsoló" (ha nem kapcsoló van benne (pl. biztosítók = biztosítós szekrény
1 day21 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kapcsolócella (elektronika) kapcsolódoboz (elektrotechnika)


Explanation:
Berendezések részeként gyakran szerepel.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 238