KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

pressostate

Hungarian translation: egyenletes nyomásszabályzó


05:48 Jun 29, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: pressostate
Nyomáskiegyenlítő? Stabilizáló?
Kösz a gyors választ.
Jozsef Gal
Hungarian translation:egyenletes nyomásszabályzó
Explanation:
Szerepel a kék műszaki szótárban. (Az angol szó végén nincs e.)
Az egyenletes esetleg elhagyható.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Köszönöm Attilának, Andrásnak, Halmofortnak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2egyenletes nyomásszabályzó
Attila Piróth
4nyomásszabályozó
Laszlo David


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
pressostat
egyenletes nyomásszabályzó


Explanation:
Szerepel a kék műszaki szótárban. (Az angol szó végén nincs e.)
Az egyenletes esetleg elhagyható.

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 403
Grading comment
Köszönöm Attilának, Andrásnak, Halmofortnak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: A termosztátnak felel meg, azaz a beállított állandó értéken tartja a nyomást (mér és szabályoz).
31 mins

agree  xxxHungi
1 hr

neutral  Andras Szekany: minek ide az "egyenletes"? szabályzó és kész (a -state pont az egyenletes-re utal)
9 hrs

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nyomásszabályozó


Explanation:
a nyomás fuggvényében valamit vezérel

Laszlo David
Native speaker of: Native in HungarianHungarian