KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

AC filter

Hungarian translation: váltóáramú (váltakozó áramú) szürö


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:AC filter
Hungarian translation:váltóáramú (váltakozó áramú) szürö
Entered by: xxxdenny

13:53 Jul 31, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: AC filter
Ez is elektrokardiográfhoz tartozó szűrő. Megint csak a magyar megfelelőjét szeretném, kösz: SZM
SZM
váltóáramú (váltakozó áramú) szürö
Explanation:
tapasztalatom szerint
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Kösz,mindketten ugyanazt mondtátok, azt hiszem, az a korrekt, ha az időrendben elsőt választom.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4váltakozó áramú frekvencia-szűrőxxxHungi
4váltóáramú (váltakozó áramú) szüröxxxdenny


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ac filter
váltóáramú (váltakozó áramú) szürö


Explanation:
tapasztalatom szerint

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 129
Grading comment
Kösz,mindketten ugyanazt mondtátok, azt hiszem, az a korrekt, ha az időrendben elsőt választom.

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ac filter
váltakozó áramú frekvencia-szűrő


Explanation:
A váltakozó áram frekvencia-ingadozásait hivatott kiszűrni.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 238