KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Artifact filter

Hungarian translation: műszer-szellemkép-szűrő


13:55 Jul 31, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Artifact filter
Újabb szűrő a kardiográfhoz, köszönöm.
SZM
Hungarian translation:műszer-szellemkép-szűrő
Explanation:
Az orvosi műszerek hibája által produkált, a valóságban nem létező jelenségek kiszűrésére szolgáló szűrő. (Ld. pl. a legújabb Oxford Medical Dictionaryt.)
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Ennél maradok, pont beleillik a környezetbe, köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1műszer-szellemkép-szűrőxxxHungi
3mutermék szüröxxxdenny


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
artifact filter
mutermék szürö


Explanation:
Összerakva a részekböl.

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2004-07-31 14:48:24 GMT)
--------------------------------------------------

m?termék

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 129

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
artifact filter
műszer-szellemkép-szűrő


Explanation:
Az orvosi műszerek hibája által produkált, a valóságban nem létező jelenségek kiszűrésére szolgáló szűrő. (Ld. pl. a legújabb Oxford Medical Dictionaryt.)

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 238
Grading comment
Ennél maradok, pont beleillik a környezetbe, köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxdenny: nagyon jó megoldás
3 hrs