KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

patient interface modul

Hungarian translation: Paciens...


13:00 Aug 3, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: patient interface modul
A jelentése egyértelmű, csak magyarosan hogy hangzana jól?
Beteg-interfész modul? Páciens interfész modul?
SZM
Hungarian translation:Paciens...
Explanation:
felőli/oldali csatlakozó modul/egység
Selected response from:

T. Czibulyás
Grading comment
A magyarosabbnál maradtam, köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Paciens...T. Czibulyás
4a páciens interfész-moduljaHalmoforBT


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a páciens interfész-modulja


Explanation:
Mint a másik kérdésnél, bár itt nem lehet semmit se magyarosan írni, sajnos.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Paciens...


Explanation:
felőli/oldali csatlakozó modul/egység

T. Czibulyás
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
A magyarosabbnál maradtam, köszönöm a segítséget.