KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

lead wires

Hungarian translation: elvezető huzalok


18:52 Aug 3, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: lead wires
EKG alkatrész. Elég pontos lesz úgy, hogy "elvezető huzalok"?
SZM
Hungarian translation:elvezető huzalok
Explanation:
Jól mondod. Itt a különböző helyek elvezetéséről van szó.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Akkor egyetértettünk, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5EKG kábelekMedicus
3 +1elvezető huzalokxxxHungi


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
elvezető huzalok


Explanation:
Jól mondod. Itt a különböző helyek elvezetéséről van szó.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 238
Grading comment
Akkor egyetértettünk, köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Azok a helyek, ahonnan leveszik a jeleket, az "elvezetések". Más értelmezésben maguk a jelek a kinyomtatott kardiogrammon az elvezetések.
22 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
EKG kábelek


Explanation:
Ezek azok a kábelek, melyekkel az elektromos jelet elvezetik a betegről, a készülékbe.

Medicus
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4