KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Getting Started Guide

Hungarian translation: Első lépések, Kezdő lépések


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Getting Started Guide
Hungarian translation:Első lépések, Kezdő lépések
Entered by: novist

21:49 Aug 10, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Getting Started Guide
Getting Started Guide - hogy mondjuk ezt magyarul?
novist
Első lépések, Kezdő lépések
Explanation:
A Microsoft "Első lépések" -ként használja, és szerintem ez elég jól hangzik a kis könyvecske, vagy kártya címének.
Az első címről
"A frissítésre vonatkozó tudnivalókat a Getting Started (Első lépések) című útmutató tartalmazza."
Ugyanezt használják sokan mások is, pl. Fujitsu nyomtatók is.

Lehet még: "Kezdő lépések" is, ezt is lehet látni pl. a másodikként megadott címen.

Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Első lépések, Kezdő lépések
Katalin Horváth McClure
4bevezetésHalmoforBT
3 +1Kezdő lépésekGéza Venczel
3üzembe helyezési útmutatóxxxHungi
2indulási útmutató
Andrea Szabados


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
getting started guide
indulási útmutató


Explanation:
Esetleg bele lehet venni magát a tevékenységet, amire vonatkozik. Pl. Szerelési induló útmutató?
Nem túl magyaros, de vita kezdeményezésére megfelel. Hm?

Andrea Szabados
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 3

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
getting started guide
Első lépések, Kezdő lépések


Explanation:
A Microsoft "Első lépések" -ként használja, és szerintem ez elég jól hangzik a kis könyvecske, vagy kártya címének.
Az első címről
"A frissítésre vonatkozó tudnivalókat a Getting Started (Első lépések) című útmutató tartalmazza."
Ugyanezt használják sokan mások is, pl. Fujitsu nyomtatók is.

Lehet még: "Kezdő lépések" is, ezt is lehet látni pl. a másodikként megadott címen.




    Reference: http://www.microsoft.com/hun/windowsserver2003/sbs/upgrade.m...
    Reference: http://www.multimedia.hu/down/_hasznalati/seiko/Seiko%20CD%2...
Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 464
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxdenny
1 hr

agree  aronakos
21 hrs

agree  Krisztina Lelik
1 day10 hrs

agree  fellner
14 days

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
getting started guide
Kezdő lépések


Explanation:
Ez is egy megoldás.

Géza Venczel
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxdenny
1 hr

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
getting started guide
üzembe helyezési útmutató


Explanation:
Látni kellene, hogy mi is a tartalma, mert ezeket az elnevezéseket sokmindenre használják. Az üzembe helyezés mindenesetre magába foglal minden kezdeti teendőt.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 238

25 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
getting started guide
bevezetés


Explanation:
Pl. Bevezetés az xxx-lézernyomtató használatába. Ez annyira egyszerű és rövid, hogy én ezt használnám, ráadásul tartalmilag is fedi.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442