KudoZ home » English to Hungarian » Engineering: Industrial

telehandler

Hungarian translation: teleszkópos emelő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:telehandler
Hungarian translation:teleszkópos emelő
Entered by: Gabor Kun

21:40 Feb 22, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / Genie
English term or phrase: telehandler
http://images.google.hu/images?q=telehandler
Gabor Kun
Hungary
teleszkópos emelő
Explanation:
a targonca mozgástere emelés szempontjából szűkebb (de 3,4 t-ás targonca simán van), de simán hívják telehandlernek is ezt a szerkezetet
Selected response from:

Dora Miklody
Hungary
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2teleszkópos emelő
Dora Miklody
5 +1teleszkópos (villás) targonca
Balázs Sudár


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
teleszkópos (villás) targonca


Explanation:
Sok helyen megtalálod.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 104

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
10 mins
  -> Köszönöm!

neutral  juvera: teleszkópos emelő v. rakodógép, mert a 8 tonnás masinát, amely 3,5 t emel 10-11 méterig, nem hívnám targoncának
1 hr

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
teleszkópos emelő


Explanation:
a targonca mozgástere emelés szempontjából szűkebb (de 3,4 t-ás targonca simán van), de simán hívják telehandlernek is ezt a szerkezetet


    Reference: http://www.agrarkapu.hu/shop.php?bid=26&tfid=297
Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Judit Darnyik
1 hr
  -> köszönöm!

agree  Erzsébet Czopyk
2 hrs
  -> köszönöm!