KudoZ home » English to Hungarian » Engineering: Industrial

security awareness

Hungarian translation: biztonsági tudatosság


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:security awareness
Hungarian translation:biztonsági tudatosság
Entered by: Meturgan

10:28 Jun 23, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: security awareness
A cég vezetőinek az a feladata, hogy a 'security awareness'-t kialakítsa a dolgozókban. Ez alatt azt értik, hogy el kell érniük, hogy mindenki törekedjen arra, hogy illetéktelen ne jusson vállalati információhoz. A téma: információbiztonság.
redhead
biztonsági tudatosság
Explanation:
A magyar nagyvállalatok felénél fordult már elő hűtlen ...
... Évről évre egyre több forint épült be az informatikai biztonságba,
és ezzel emelkedett a biztonsági tudatosság szintje is. ...
www.bankweb.hu/hirek/gazdbuneset03.htm - 12k - Cached - Similar pages

A Microsoft és partnerei a megbízható számítástechnikáért
... A biztonság területén következő közös kezdeményezés a biztonsági oktatás
volt, amelynek célja biztonsági tudatosság erősítése partnerek és ...
www.microsoft.com/hun/news/020531_security.mspx - 37k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3biztonsági tudatosságMeturgan
3 +1a biztonság folyamatos szem előtt tartásaxxxHungi


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
a biztonság folyamatos szem előtt tartása


Explanation:
Bizonyára van rövidebb kifejezés is, de az "éberség"-től rögtön elalszom, más meg nem jut eszembe.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 110

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: Igen, ezt *jelenti*
1 day15 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
biztonsági tudatosság


Explanation:
A magyar nagyvállalatok felénél fordult már elő hűtlen ...
... Évről évre egyre több forint épült be az informatikai biztonságba,
és ezzel emelkedett a biztonsági tudatosság szintje is. ...
www.bankweb.hu/hirek/gazdbuneset03.htm - 12k - Cached - Similar pages

A Microsoft és partnerei a megbízható számítástechnikáért
... A biztonság területén következő közös kezdeményezés a biztonsági oktatás
volt, amelynek célja biztonsági tudatosság erősítése partnerek és ...
www.microsoft.com/hun/news/020531_security.mspx - 37k - Cached - Similar pages


Meturgan
Hungary
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Samsung
13 mins

agree  Csaba Ban
1 day7 hrs

agree  Ildiko Santana: Ez az elterjedt magyar megfeleloje.
1 day15 hrs

agree  Andras Szekany: ez az - esetleg így írva: biztonság-tudatosság
1 day16 hrs
  -> biztonság-tudatosság valóban helyesebbnek tűnik

disagree  Attila Hajdu: Értelmetlen. - Elnézést, most írok bővebben. A "biztonságtudatosság" már elfogadható. Az awareness szerintem nagyon sokféleképpen fordítható, részben azért, mert "divat" az angolban. Ha valami hibás meghonosodni látszik, azért még f
1758 days
  -> *biztonság-tudatosság* már értelmesebb, ugye?