KudoZ home » English to Hungarian » Engineering (general)

logo manual

Hungarian translation: logóhasználati kézikönyv


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:logo manual
Hungarian translation:logóhasználati kézikönyv
Entered by: SZM

11:00 Feb 20, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / Nyomdai szolgáltatások
English term or phrase: logo manual
Any other marketing and creative designs, ranging from the design of colour publications, through logo manuals, corporate styles, company profiles, to final pre-press preparation.

A logót még csak tudom értelmezni, de a manual-lal együtt már elgondolkoztató.

Szerintetek van rá magyar?
SZM
logóhasználati kézikönyv
Explanation:
Nagyobb cégeknél külön doksi szabályozza, hogy hogyan kell és lehet használni a logót.
Selected response from:

László Kovács
Grading comment
Bár a felsorolásból semmi nem derül ki, de akkor biztosan erről van szó, köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4logóhasználati kézikönyv
László Kovács
3 +1logó(t tartalmazó) kézikönyvAndrás Kiss


Discussion entries: 6





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
logó(t tartalmazó) kézikönyv


Explanation:
a logó grafikai jellemzőit (ábra, színek, betűtípus stb.) tartalmazó kézikönyv

--------------------------------------------------
Note added at 6 perc (2007-02-20 11:06:41 GMT)
--------------------------------------------------

arculati kézikönyv


    Reference: http://www.logtechnology.com/en-images/LogoManual.pdf
András Kiss
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  egerhazi: arculati kézikönyv: pl. http://www.u-szeged.hu//kepek/upload/2005-08/Arculati_ kézik...
3 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
logóhasználati kézikönyv


Explanation:
Nagyobb cégeknél külön doksi szabályozza, hogy hogyan kell és lehet használni a logót.

László Kovács
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Bár a felsorolásból semmi nem derül ki, de akkor biztosan erről van szó, köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
16 mins

agree  juvera
4 hrs

agree  Katalin Horváth McClure: Igen, ez az. Ezt c;úégen belül is használják, de pl. partnercégeknek vagy egyéb külsősöknek is odaadják, ha azok felhasználják a logót.
8 hrs

agree  Erzsébet Czopyk
15 hrs