KudoZ home » English to Hungarian » Finance (general)

purchase accounting

Hungarian translation: beszerzési (áron történő) elszámolás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:purchase accounting
Hungarian translation:beszerzési (áron történő) elszámolás
Entered by: Péter Tófalvi

15:28 May 2, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: purchase accounting
"2008 non-GAAP revenue guidance does not include an expected write down of deferred revenue as a result of purchase accounting in accordance with GAAP reporting."
Péter Tófalvi
Hungary
beszerzési (áron történő) elszámolás
Explanation:
"Az üzleti kombinációk a beszerzési elszámolás módszere alapján kerülnek kimutatásra. Ez a megszerzett vállalkozás azonosítható eszközeinek (beleértve korábban nem aktivált immateriális jószágokat) és kötelezettségeinek (beleértve a függı kötelezettségeket, de nem beleértve a jövıbeni helyreállítással kapcsolatos kötelezettségeket) valós értéken történı elszámolását foglalja magában."
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Ebbe a szöv.környezetbe ez jobb.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2beszerzési (áron történő) elszámolás
Balázs Sudár
3beszerzési tételek könyveléseSandor HEGYI


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
beszerzési tételek könyvelése


Explanation:
-

Sandor HEGYI
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 1

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
beszerzési (áron történő) elszámolás


Explanation:
"Az üzleti kombinációk a beszerzési elszámolás módszere alapján kerülnek kimutatásra. Ez a megszerzett vállalkozás azonosítható eszközeinek (beleértve korábban nem aktivált immateriális jószágokat) és kötelezettségeinek (beleértve a függı kötelezettségeket, de nem beleértve a jövıbeni helyreállítással kapcsolatos kötelezettségeket) valós értéken történı elszámolását foglalja magában."

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Ebbe a szöv.környezetbe ez jobb.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angéla Görbe
1 hr
  -> Köszönöm!

agree  Iosif JUHASZ
3 days22 hrs