KudoZ home » English to Hungarian » Furniture / Household Appliances

wax pool

Hungarian translation: viasztócsa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wax pool
Hungarian translation:viasztócsa
Entered by: Daniel Ehret

16:26 Mar 6, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances / Gyertyatartó
English term or phrase: wax pool
A gyertyatartó azon része, ahol a megolvadt viasz összegyűlik. Egyszerűen nem találok rá semmilyen jó magyar kifejezést...
Daniel Ehret
Hungary
viasztócsa
Explanation:
A fentiek fényében ez lehet esetleg, van rá vagy két google találat... De valami ilyesmi kell legyen, hátha más kreatívabb (na jó, tájékozottabb) - mondom, feltéve, hogy ez a medencécske a gyertyában magában van.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-06 17:54:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dunakanyar.net/~di/f1000.htm
ez pont ezt írja le.
Selected response from:

Katalin Sandor
Hungary
Grading comment
Köszönöm, ez a megoldás több értelmet ad a mondatnak, mint az én eredeti elképzelésem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2viaszfogó
Levente Bodrossy Dr.
5faggyútartó
Lőrincz Tamás
3 +1viasztócsa
Katalin Sandor


Discussion entries: 7





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
faggyútartó


Explanation:
Igazából csak egy ötlet. Nem hallottam ilyenről, de talán kifejezi a lényeget. :)

Lőrincz Tamás
Slovakia
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
viaszfogó


Explanation:
Nincs sok Google találat rá (meg ez, ugye, nem is feltétlen mérvadó), de szerintem ez lesz a kifejezés, amit keresel.


    Reference: http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...
Levente Bodrossy Dr.
Native speaker of: Hungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Esetleg hozzá lehet tenni, hogy "tálca", vagy "tányér". Az utóbbira van is Google-találat.
17 mins

agree  Erzsébet Czopyk
4 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
viasztócsa


Explanation:
A fentiek fényében ez lehet esetleg, van rá vagy két google találat... De valami ilyesmi kell legyen, hátha más kreatívabb (na jó, tájékozottabb) - mondom, feltéve, hogy ez a medencécske a gyertyában magában van.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-03-06 17:54:11 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dunakanyar.net/~di/f1000.htm
ez pont ezt írja le.

Katalin Sandor
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm, ez a megoldás több értelmet ad a mondatnak, mint az én eredeti elképzelésem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay
5 hrs