KudoZ home » English to Hungarian » Games / Video Games / Gaming / Casino

kick some serious English tail.

Hungarian translation: jól fenéken billent néhány angolt


20:45 Mar 6, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Games / Video Games / Gaming / Casino / board game, Braveheart
English term or phrase: kick some serious English tail.
cricket?
texlazar
Hungary
Hungarian translation:jól fenéken billent néhány angolt
Explanation:
a "tail" eufemisztikus, magyarul a fenék elég ártatlan

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2004-03-06 21:15:57 GMT)
--------------------------------------------------

a teljes szöveg:
http://pc.ign.com/articles/161/161657p1.html?fromint=1
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Köszönöm a segítségedet!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4jól fenéken billent néhány angoltxxxdenny
4 +1belerúgni pár fontosabb angol hátsóba
mrrobkoc
3ütni néhány jól sikerült speciális krikett ütéstHalmoforBT


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
kick some serious english tail.
jól fenéken billent néhány angolt


Explanation:
a "tail" eufemisztikus, magyarul a fenék elég ártatlan

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2004-03-06 21:15:57 GMT)
--------------------------------------------------

a teljes szöveg:
http://pc.ign.com/articles/161/161657p1.html?fromint=1

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 6
Grading comment
Köszönöm a segítségedet!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leslie Gabor
5 hrs

agree  Aquila Aurata
10 hrs

agree  Daniel Pankovics: A teljes szövegből egyértelmű. Jó lenne mindig megadni az egész mondatot ilyenkor, mert segíteni is könnyebb, ha nem kell még azt is kitalálni, hogy milyen környezetben áll a kért kifejezés.
16 hrs

agree  perke: Így valóban egyértelmű. Kiragadva a szövegkörnyezetből, csak kínlódhat az ember. Kivéve persze Dennyt.
1 day1 hr
  -> Kösz az elismerést :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kick some serious english tail.
ütni néhány jól sikerült speciális krikett ütést


Explanation:
A Google keresővel elsősorban krikett-beszámolókban található, vagy a pálya egy valószínűleg egy speciális lófarok (legyező?) alakú részével, vagy az ütő alakjával lehet kapcsolatban. Találkozni lehet vele még angol szetterről kutyafajta) szóló cikkben, valamint lovas cikkben, ahol az a bizonyos farokformáról van szó.


    Reference: http://www.abc.net.au/westernplains/stories/s724925.htm
HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

1 day12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kick some serious english tail.
belerúgni pár fontosabb angol hátsóba


Explanation:
Értsd: pár tekintélyes személy orra alá törni 1 kis borsot. Szerintem ezért van benne serious. Remélem nem tűnik szőrszálhasogatónak! :)

bee

mrrobkoc
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Csaba K�sz: közhasználatban használt verzió! Jól fenékbe billenteni néhány fejest!
1 hr