KudoZ home » English to Hungarian » General / Conversation / Greetings / Letters

LARGE TARP CARRIER BAG

Hungarian translation: nagy (vitorla) vászon hordzsák


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:LARGE TARP CARRIER BAG
Hungarian translation:nagy (vitorla) vászon hordzsák
Entered by: Andras Szekany

21:26 Mar 13, 2004
English to Hungarian translations [Non-PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: LARGE TARP CARRIER BAG
árlista része
Istvan
nagy, (vitorla) vászon hordzsák
Explanation:
jobban hangzik, nem?
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
koszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nagy, (vitorla) vászon hordzsák
Andras Szekany
5lásd a magyarázatnál
MandC
4 +1ponyvából készült nagyméretű (hordozó) táska
Katalin Horváth McClure


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
large tarp carrier bag
ponyvából készült nagyméretű (hordozó) táska


Explanation:
A tarp az amolyan sátorvászon anyag, vastag vászon, vízhatlan.
Itt valamilyen nagyobb méretű eszköz (horgászbot, síléc, gyerek autóülés, műszer, stb) szállításához való táskáról lehet szó.
Az árlistából lehet hogy kiderül, hogy mi kerül bele.
A ponyva helyett esetleg használhatod a vízhatlan vászon szót is.




Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 67

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ValtBt
7 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
large tarp carrier bag
lásd a magyarázatnál


Explanation:
tarp - a tarpaulin rövidített formája. Ennek a magyar megfelelője a vitorlavászon, ponyva, stb.

Itt feltehetően olyan hordtáskáról (zsákról) van szó, mint a tengerész zsák. Az alapja kb. 300 mm dia. kör, magassága, 1000-1200 mm, felső szegélyén körben ringlizett, a gyűrűkbe fűzött kötéllel vagy retesszel zárható, a palástra vállpánt varrható.

Nagyméretű vitorlavászon/ponyva/viaszosvászon (stb.) hordtáska (zsák)




MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
large tarp carrier bag
nagy, (vitorla) vászon hordzsák


Explanation:
jobban hangzik, nem?

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Grading comment
koszi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
41 mins

agree  perke
3 hrs