KudoZ home » English to Hungarian » Government / Politics

National Task Force

Hungarian translation: Nemzeti Munkacsoport


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:National Task Force
Hungarian translation:Nemzeti Munkacsoport
Entered by: Katalin Horváth McClure

00:28 Apr 10, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics
English term or phrase: National Task Force
Nem a speciális feladattal ellátott kommandó :-)
pl. Az angol vasúttal együttműködve segítenek kialakítani/fejleszteni a késéskezelő rendszert.
ghostghost
Nemzeti Munkacsoport
Explanation:
Így szokták fordítani. Általában utána van, hogy "task force on ...", és azt magyarul persze elé szoktuk tenni.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4Nemzeti Munkacsoport
Katalin Horváth McClure
3 +1nemzeti operatív törzs/csoportHalmoforBT


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
national task force
Nemzeti Munkacsoport


Explanation:
Így szokták fordítani. Általában utána van, hogy "task force on ...", és azt magyarul persze elé szoktuk tenni.

Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
6 hrs

agree  Istvan Nagy: bár a Nemzeti helyett az országos is megáll...
17 hrs

agree  Katalin Sandor
1 day18 hrs

agree  János Kohl
2 days7 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
national task force
nemzeti operatív törzs/csoport


Explanation:
www.katasztrofavedelem.hu/hirek.php?id=2962

--------------------------------------------------
Note added at 1 nap20 óra (2007-04-11 20:49:16 GMT)
--------------------------------------------------

2. Az égvilágon mindenféle területen dívik az operatív bizottság/testület stb.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Istvan Nagy: szövegkörnyezet?
8 hrs
  -> Azt a kérdezőtől kérd számon! Egyébként az "operatív" a kucsszó itt, minden ilyesféle testület nevében benne van.

neutral  Katalin Sandor: EU-s szövegekben pl. t.f. = munkacsoport. Úgyhogy ha nem katonai-katasztróa-rendvédelmi a téma, akkor nem feltétlenül operatív.
1 day8 hrs
  -> 1. Nekem a *force* ha nem is katonai, de valamilyen fegyelmezett, szervezett egység.

agree  János Kohl
1 day21 hrs
  -> Köszi, de két különböző javslattal is egyetértesz (?).