KudoZ home » English to Hungarian » Human Resources

L&D manager

Hungarian translation: (oktatási és) továbbképzési felelős


08:59 Aug 5, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources / HR
English term or phrase: L&D manager
egy kérdőívben szerepel, a munkavállaló alapvető adatai között:

Sponsors (usually your Line Manager and L&D Manager):

a line manager a munkahelyi vezető, de az L&D managerrel nem tudok mit kezdeni. A rövidítés a "learning and development manager" lehet, de nem tudom, hogy mondják magyarul? továbbképzési vezető?
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:(oktatási és) továbbképzési felelős
Explanation:
néhány példa:

Az ***oktatási felelős*** a Fővárosi Bíróság elnökhelyettesének közvetlen irányítása alatt látja el a feladatait. Intézi mind a jogi, mind a nem jogi munkakörben dolgozók továbbképzésével, a fogalmazók oktatásával kapcsolatos feladatokat.
http://www.fovarosi.birosag.hu/evk1999/oktfel.htm

2. Humán erőforrás munkacsoport.
E munkacsoporton belül működik az ***oktatási felelős***, akinek feladata a bankszakemberek számára szervezett belföldi és külföldi tanfolyamok, szemináriumok programjának megküldése a tagbankoknak.
http://www.bankszovetseg.hu/magunkrol.html

Az iskola igazgatója a ***továbbképzési felelőssel*** és gazdasági vezetővel egyeztetve véglegesíti a továbbtanulók személyét, figyelembe véve a pénzügyi lehetőségeket és az iskola elsődleges érdekeit.
A ***továbbképzési felelős*** elkészíti az éves beiskolázási tervet.
http://72.14.221.104/search?q=cache:vO9bUqzRWScJ:www.perczel...

Dr. Szendi István
továbbképzési felelős
tanulmányi felelős
http://www.szote.u-szeged.hu/aok/info/tanrend/7.htm

- Segíti az illetékes dékánhelyettes és a ***kari továbbképzési felelős*** munkáját, kapcsolatot tart a ***tanszéki továbbképzési felelősökkel***.
http://www.btk.pte.hu/index2.php?option=content&task=view&id...


A manager nem feltétlenül vezető.
Selected response from:

apro
Hungary
Grading comment
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1(oktatási és) továbbképzési felelősapro
3(lehet)
Gabor Kun


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
l&d manager
(lehet)


Explanation:
Ha ezt rövidíti, akkor én elfogadhatónak tartom a továbbképzési vezetőt. Azért megadok még egy linket, hátha mégis mást jelent.


    Reference: http://acronyms.thefreedictionary.com/L&D
Gabor Kun
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Erzsébet Czopyk: köszi a linket, nekem még a logistics and distribution tűnik a legvalószínűbbnek
11 mins

38 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
l&d manager
(oktatási és) továbbképzési felelős


Explanation:
néhány példa:

Az ***oktatási felelős*** a Fővárosi Bíróság elnökhelyettesének közvetlen irányítása alatt látja el a feladatait. Intézi mind a jogi, mind a nem jogi munkakörben dolgozók továbbképzésével, a fogalmazók oktatásával kapcsolatos feladatokat.
http://www.fovarosi.birosag.hu/evk1999/oktfel.htm

2. Humán erőforrás munkacsoport.
E munkacsoporton belül működik az ***oktatási felelős***, akinek feladata a bankszakemberek számára szervezett belföldi és külföldi tanfolyamok, szemináriumok programjának megküldése a tagbankoknak.
http://www.bankszovetseg.hu/magunkrol.html

Az iskola igazgatója a ***továbbképzési felelőssel*** és gazdasági vezetővel egyeztetve véglegesíti a továbbtanulók személyét, figyelembe véve a pénzügyi lehetőségeket és az iskola elsődleges érdekeit.
A ***továbbképzési felelős*** elkészíti az éves beiskolázási tervet.
http://72.14.221.104/search?q=cache:vO9bUqzRWScJ:www.perczel...

Dr. Szendi István
továbbképzési felelős
tanulmányi felelős
http://www.szote.u-szeged.hu/aok/info/tanrend/7.htm

- Segíti az illetékes dékánhelyettes és a ***kari továbbképzési felelős*** munkáját, kapcsolatot tart a ***tanszéki továbbképzési felelősökkel***.
http://www.btk.pte.hu/index2.php?option=content&task=view&id...


A manager nem feltétlenül vezető.

apro
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  JANOS SAMU: Egyetértek a második részével. Maradjon csak továbbképzési felelős, mert régebben is volt ilyen pozíció és ő gondoskodott az újonnan felvettek betanításának megszervezéséről is. Nem kell az angol kifejezés rabjává válni.
9 hrs