KudoZ home » English to Hungarian » Human Resources

personal identifier

Hungarian translation: személyi azonosításra alkalmas adatok


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:personal identifier
Hungarian translation:személyi azonosításra alkalmas adatok
Entered by: Katalin Szilárd

15:18 Sep 7, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: personal identifier
All personal identifiers used to administer the survey will be removed by XX before reporting the results to XY.

XX=közvéleménykutató cég
xy= a cég maga

Ez ugye nem azonosító számot /személyi számot jelent?
Én így fordítottam: személyi azonosításra alkalmas adatok. Jó ez?
Katalin Szilárd
Hungary
személyi azonosításra alkalmas adatok
Explanation:
Igen, ez a jó :-)))
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6személyi azonosításra alkalmas adatokxxxHungi
5személyes azonosításra alkalmas adatokAndras Malatinszky
4személyi azonosítóTunde Seres
4személyi azonosítók
István Hirsch


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
személyi azonosításra alkalmas adatok


Explanation:
Igen, ez a jó :-)))

xxxHungi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Nagyon szépen köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ilaszlo
25 mins
  -> Köszönöm!

agree  Péter Tófalvi: Így könnyű. A pontokat fel kellene ajánlani jótékonysági célra.
32 mins
  -> Köszönöm! Felajánlom!

agree  HalmoforBT: Oh, igen!
1 hr
  -> Köszönöm!

agree  JANOS SAMU
4 hrs
  -> Köszönöm!

agree  ValtBt
13 hrs
  -> Köszönöm!

agree  SSDD
22 hrs
  -> Köszönöm!

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
személyes azonosításra alkalmas adatok


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-09-07 16:33:21 GMT)
--------------------------------------------------

A Google a "személyes azonosításra alkalmas adatok" kifejezésre (így idézőjelben, hogy a szavak pontosan ebben a sorrendben szerepeljenek) 54 találatot ad; a "személyi azonosításra alkalmas adatok" 1 találatot eredményez. Ettől persze még mindkét változat helyes, csak az egyik gyakrabban fordul elő.

Andras Malatinszky
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure
8 mins

disagree  JANOS SAMU: A gugliban sem lehet mindig megbízni.
4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
személyi azonosítók


Explanation:
Google: 236 találat

--------------------------------------------------
Note added at 3 óra (2006-09-07 19:16:30 GMT)
--------------------------------------------------

A válaszok közül a "személyi/személyes azonosításra alkalmas adatok", illetve a "személyi azonosítók" között azt érzem a fő különbségnek, hogy az előbbieknél csak kerülő úton határozható meg a személy kiléte (pl. tudjuk a telefonszámot és megkérdezzük a Tudakozóban a nevet és a címet), az utóbbi pedig rögtön megmutatja a személy legfontosabb azonosítóit (név, cím, születés dátuma stb.)
A "personal identifiers such as name" keresésre 416 találat van Google), a további adatok pedig lakcím, születés dátuma stb. pl.:
cphs.berkeley.edu/content/hipaa/hipaa18.htm
www.research.ucsf.edu/chr/HIPAA/chrHIPAAphi.asp
www.pharmgkb.org/home/downloads/model.pdf
www.library.cornell.edu/colldev/cdciser.html stb

Ez arra utal, hogy a "personal identifiers"-be beleértik az előbb felsorolt alapvető személyi adatokat.

István Hirsch
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 10

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
személyi azonosító


Explanation:
személyi azonosításra szolgáló adatok

Tunde Seres
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian