KudoZ home » English to Hungarian » Human Resources

1st, 2nd, 3rd officer

Hungarian translation: első helyettes, második helyettes, harmadik helyettes


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:1st, 2nd, 3rd officer
Hungarian translation:első helyettes, második helyettes, harmadik helyettes
Entered by: JANOS SAMU

07:42 Nov 8, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Human Resources / beosztás elnevezések
English term or phrase: 1st, 2nd, 3rd officer
Egy műszaki jellegű munkáról van szó, technikusok vannak a csapatban, van egy karbantartási vezető, és alatta következik ez a 3 három, majd egy asszisztens, és a staff.
Szóval a műszaki munkák világából kellene meríteni, de nincs ötletem.
Andrea Garamvölgyi
Hungary
első helyettes, második helyettes, harmadik helyettes
Explanation:
Még ha nem is deputyt használnak, a beosztási lánc ezt sugallja. Ez a legközelebbi a magyar munkaerőbesorolási rendszerhez.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1első helyettes, második helyettes, harmadik helyettes
JANOS SAMU
21., 2., 3. ügyeletes
Attila Hajdu


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
1., 2., 3. ügyeletes


Explanation:
Mivel karbantartás, talán folyamatos felügyeletet kell biztosítani három műszakban. Lehet ám, hogy melléfogok ezzel... :)

Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 11

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
első helyettes, második helyettes, harmadik helyettes


Explanation:
Még ha nem is deputyt használnak, a beosztási lánc ezt sugallja. Ez a legközelebbi a magyar munkaerőbesorolási rendszerhez.

JANOS SAMU
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 96

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári: teljes mértékben egyetértek
11 hrs