KudoZ home » English to Hungarian » Human Resources

temporary contribution

Hungarian translation: ideiglenes hozzájárulás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:temporary contribution
Hungarian translation:ideiglenes hozzájárulás
Entered by: Andras Szekany

07:43 Aug 8, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: temporary contribution
Kontextus:
"This revenue comprises all the proceeds of the ***temporary contribution*** from the remuneration of officials and other servants in active employment deducted from the salaries of the staff of the Office."

Ez egy EU-s költségvetési tétel, de úgy látom, nincs lefordítva magyarra egyik olyan jogszabály sem, ami ezzel foglalkozik (nem sok van, és a legfrissebb 2001-es). Egyelőre átmeneti/ideiglenes járuléknak veszem, de talán valamelyikőtök találkozott már vele?
Mivel a fizuból vonják le, talán olyasmi, mint a szolidaritási járulék?
Eva Blanar
Hungary
ideiglenes hozzájárulás
Explanation:
vagyis, amit gondoltál
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
köszöböm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ideiglenes hozzájárulás
Andras Szekany
3 -1esetleges hozzájárulásZsuzsanna Gitye


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
esetleges hozzájárulás


Explanation:
A forrásom 3. oldalán szerepel a "résztvevők esetleges hozzájárulása" egy költségvetési terv bevételi oldalán, talán ez lehet a megoldás.


    Reference: http://europa.eu.int/comm/dgs/education_culture/towntwin/gb_...
Zsuzsanna Gitye
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrea Szabados: A bérekből levont összeg inkább járulék. Szerintem jó az "átmeneti/ideiglenes járulék" változat.
8 hrs

2 days8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ideiglenes hozzájárulás


Explanation:
vagyis, amit gondoltál

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
köszöböm!