KudoZ home » English to Hungarian » Internet, e-Commerce

alternative privacy policy

Hungarian translation: alternatív, eltérő tartalmú adatvédelmi szabályzat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:alternative privacy policy
Hungarian translation:alternatív, eltérő tartalmú adatvédelmi szabályzat
Entered by: Katalin Horváth McClure

22:47 Jan 19, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Internet, e-Commerce / internet
English term or phrase: alternative privacy policy
Lesz egy pár kérdésem most egyszerre, így előre szólok. A téma egy internetes állásközvetítő szolgáltatás.

Sajnos nincs sok szövegkörnyezet, egyelőre a szószedetet fordítom.

A kérdésem az "alternative" lenne, a privacy policy az tiszta, az "adatvédelmi szabályzat" lesz.
Nem tudom, hogy milyen értelemben alternatív ez, hogy a felhasználó választhat-e, vagy pedig a felhasználó földrajzi (jogi) helyétől függően másfajta szabályzat lép érvénybe - ezt most próbálom az ügyféltől kideríteni.
Addig is gondoltam, megkérdezem, hátha valaki már találkozott ilyennel, és akkor hogyan fordította?
Katalin Horváth McClure
United States
eltérő tartalmú adatvédelmi szabályzat
Explanation:
If a third party website is accessed during this service this web-site may have an alternative privacy policy.

Ebben a szövegben legalábbis erre utal a dolog.
Selected response from:

MandC
Hungary
Grading comment
Azért adom erre a pontot, mert szerintem ez szebben hangzik, és az ügyféllel való konzultáció alapján úgy néz ki, hogy nem is egy alternatíva van... (Szóval az angol használat sem helyes.)
Arról van szó, hogy az ügyfél meghatározhat az alap szabályzattól eltérő szabályzatot is, tehát elvileg akár minden ügyfélnek lehet különböző szabályzata.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2alternatív
Csaba Ban
1eltérő tartalmú adatvédelmi szabályzat
MandC


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
alternatív


Explanation:
magával a kifejezéssel nem találkoztam. Purista szemmel nézve az alternatív jelentése az, hogy adott egy dolog, és van egy másik lehetőség is. Csakis egyetlen másik lehetőség van, vagyis egy alternatíva. (a latin "másik" szóból)
tehát, ha a nem létező szövegkörnyezetbe beleillik, én "alternatív adatvédelmi szabályzatot" írnék (de ez feltételezné, hogy vagy egy kiinduló szabályzat is, ami ettől eltér)

Csaba Ban
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoldsrac
33 mins

agree  ValtBt
5 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
eltérő tartalmú adatvédelmi szabályzat


Explanation:
If a third party website is accessed during this service this web-site may have an alternative privacy policy.

Ebben a szövegben legalábbis erre utal a dolog.

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Azért adom erre a pontot, mert szerintem ez szebben hangzik, és az ügyféllel való konzultáció alapján úgy néz ki, hogy nem is egy alternatíva van... (Szóval az angol használat sem helyes.)
Arról van szó, hogy az ügyfél meghatározhat az alap szabályzattól eltérő szabályzatot is, tehát elvileg akár minden ügyfélnek lehet különböző szabályzata.