KudoZ home » English to Hungarian » Investment / Securities

disclosure schedule

Hungarian translation: Közzétételi nyilatkozat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disclosure schedule
Hungarian translation:Közzétételi nyilatkozat
Entered by: Eniko Wright

13:21 Apr 4, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities / részvény adás-vétel
English term or phrase: disclosure schedule
Részvény adás-vételi szerződésben fordul elő a fogalmak között, de összesen ennyi:
Disclosure Schedule” shall mean the Disclosure Schedule attached to this Agreement.
Maga a melléklet nem az anyag része.
VBA
Hungary
Közzétételi nyilatkozat + lsd lennt
Explanation:
Vagy adatközzétételi nyilatkozat...
Adatközlés kötelezettségi nyilatkozat - bár ez kicsit nyakatekert...
Ez az adatok közlési kötelezettségének eleget tevő nyilatkozat alapjában véve.

Az alábbi oldalon is van egy kis magyarázat ehhez:
http://www.querycat.com/faq/0f4b69dd968c23dbe9cfd57923c27372

A magyar tőzsde honlapján mint közzététel szerepel...http://www.bet.hu/topmenu/adatszolg/gyakori_kerdesek/GYIK_ve...
Selected response from:

Eniko Wright
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Közzétételi nyilatkozat + lsd lennt
Eniko Wright
3 -1titoktartási záradék
Péter Tófalvi


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
titoktartási záradék


Explanation:
Ez a melléklet szabályozza, hogy mit és mikor lehet nyilvánosságra hozni. Legalábbis, én ezt feltételezem.

Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andras Malatinszky: Ez tévedés. Talán a non-disclosure agreementre gondolsz.
40 mins
  -> igazad van

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Közzétételi nyilatkozat + lsd lennt


Explanation:
Vagy adatközzétételi nyilatkozat...
Adatközlés kötelezettségi nyilatkozat - bár ez kicsit nyakatekert...
Ez az adatok közlési kötelezettségének eleget tevő nyilatkozat alapjában véve.

Az alábbi oldalon is van egy kis magyarázat ehhez:
http://www.querycat.com/faq/0f4b69dd968c23dbe9cfd57923c27372

A magyar tőzsde honlapján mint közzététel szerepel...http://www.bet.hu/topmenu/adatszolg/gyakori_kerdesek/GYIK_ve...


Eniko Wright
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Katalin Horváth McClure: Nem szurkapiszkálódás, csak már nem először látom: lehet lenn, vagy lent, de nem lennt.
6 hrs
  -> Nem vettem annak, és köszi, a jogos helyesbítést mindig szívsen fogadom:)