KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

Priority spend areas

Hungarian translation: a ráfordítások elsődleges területei


08:12 Mar 20, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: Priority spend areas
Ábraaláírás: Priority spend areas for 2002.
Az ábrán: szoftverek: XX%, hálózatok YY%, szerverek, ZZ%, stb.
A priority nyilván lefefőbb, legfontosabb, de a `spend area’-ra nem ugrik be frappáns fordítás.
Attila Piróth
France
Hungarian translation:a ráfordítások elsődleges területei
Explanation:
talán mégjobb, mint amivel egyébként egyetértettem
vale!
Selected response from:

Mr. George
Grading comment
Komolyan töprengtem rajta, hogy Mr. Geogre válaszát írjam-e be a fordításba, de végül `legfontosabb költségszektorok lett’. Köszi mindenkinek.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3elsődleges v. legfontosabb kiadási területekxxxbgrocock
5 +1a ráfordítások elsődleges területeiMr. George
4 +1fô költségvetési területek
Endre Both
4kiemelt kiadasi csoportokPeter Devai
3Elsődleges finanszírozási területek
Zsolt VARGA


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Elsődleges finanszírozási területek


Explanation:
Valami ilyesmi...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-20 09:18:54 (GMT)
--------------------------------------------------

\"A kiemelt finanszírozási területek\" lehet hogy jobban hangzik

Zsolt VARGA
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
elsődleges v. legfontosabb kiadási területek


Explanation:
a könyvelésben használatos "kiadás-bevétel"-ből kiindulva...

xxxbgrocock

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mr. George: nekem ez tetszik a legjobban
1 hr
  -> Köszi....

agree  Andrea Nemeth-Newhauser
3 hrs
  -> Köszönöm...

agree  Palko Agi
21 hrs
  -> köszi

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fô költségvetési területek


Explanation:
Nem teljesen pontos, de a szövegkörnyezetben megfelelhet.

Endre Both
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Simon
11 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
a ráfordítások elsődleges területei


Explanation:
talán mégjobb, mint amivel egyébként egyetértettem
vale!

Mr. George
PRO pts in category: 2
Grading comment
Komolyan töprengtem rajta, hogy Mr. Geogre válaszát írjam-e be a fordításba, de végül `legfontosabb költségszektorok lett’. Köszi mindenkinek.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan
11 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kiemelt kiadasi csoportok


Explanation:
Attol fugg, hogy egy orszagrol, vagy egy vallalatrol van szo. Az enyem az utobbi esetben alkalmazhato.

Peter Devai