KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

current system alerts

Hungarian translation: A rendszer aktuális figyelmeztetései


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:current system alerts
Hungarian translation:A rendszer aktuális figyelmeztetései
Entered by: Krisztina Szűcs

06:34 Nov 8, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
IT (Information Technology)
English term or phrase: current system alerts
Current System Alerts and Outages are displayed in the middle of the page below the Computer Support links.
Krisztina Szűcs
Romania
A rendszer aktuális figyelmeztetései
Explanation:
Így is értelmezhető, szerintem logikája is van, de ezt majd a szövegkörnyezet dönti el.
Selected response from:

Tibor Lovasz
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5fontos rendszerinformációk
JANOS SAMU
3 +2A rendszer aktuális figyelmeztetései
Tibor Lovasz
4jelenlegi/aktuális rendszerre vonatkozó értesítések/figyelmeztetések
Attila Hajdu


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jelenlegi/aktuális rendszerre vonatkozó értesítések/figyelmeztetések


Explanation:
Az alkalmazást éppen futtató gépre utal.

Attila Hajdu
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gusztáv Jánvári: szerintem akkor active system... lenne, inkább Tiboré lehet helyes megoldás, de jó lenne egy tágabb kontextust is ismerni
35 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
A rendszer aktuális figyelmeztetései


Explanation:
Így is értelmezhető, szerintem logikája is van, de ezt majd a szövegkörnyezet dönti el.

Tibor Lovasz
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Sajnos nem tudok bővebb kontextussal szolgálni, nekem is csak ennyi áll a rendelkezésemre. Nem összefüggő szövegekt fordítok, csak szövegrészeket.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zoltán Kulcsár
8 mins
  -> köszönöm

neutral  Gusztáv Jánvári: nem merek igent mondani a kontextus hiánya miatt, de ez a valószínűbb
25 mins
  -> köszönöm

neutral  Attila Hajdu: Ez is lehet.
33 mins
  -> köszönöm

agree  Istvan Nagy: AZ AKTUÁLISON VAN A HANGSÚLY
1 day7 hrs
  -> köszönöm

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
fontos rendszerinformációk


Explanation:
Megint csak magyarul kell gondolkodni és azt a célt kell elérni, hogy a rendszer használója elolvassa. Az alert tulajdonképpen figyelemfelkeltésre szolgál, de magyarban ezt a célt a "fontos" szóval jobban el lehet érni. Ami nem current, az nem is fontos, tehát, ha fontos szót használtuk, akkor két legyet ütöttünk egy csapásra.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Köszönöm! :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tibor Lovasz: Rendszerinformációk: op. rendszer verziója, memória mérete, lemezek kapacitása. Figyelmeztetések: kevés a szabad lemezterület, illetéktelen hozzáférési kísérlet, biztonsági mentés nem működik. A rendszerinformációkat a használó nem olvassa, tudja fejből.
37 mins
  -> Ha csak rendszerinformációk szerepelnek, akkor valószínűleg nem olvassa el mégegyszer a felhasználó, de ha a FONTOS előtte van, vagy utána kiemelve, akkor igen. A jelzett figyelmeztetéseket nem szokták felsorolni, hanem pop-up formában megjelennek.