KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

IT supported operational system

Hungarian translation: informatikailag támogatott ügyviteli rendszer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:IT supported operational system
Hungarian translation:informatikailag támogatott ügyviteli rendszer
Entered by: Krisztina Lelik

08:00 Feb 17, 2008
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: IT supported operational system
Cégismertetőben szerepel.
A mondat:
Information technology also plays a major part in the management and operations of the company: all of its *operational systems* are complex and *supported by IT*.
Krisztina Lelik
Greece
informatikailag támogatott ügyviteli rendszer
Explanation:
Véleményem szerint ez egy vállalatnál működő átfogó ügyviteli rendszer, mely több elemből (modulból) áll, pl.: könyvviteli, logisztikai, HR, beszerzési, stb., vagyis a vállalat minden vagy legtöbb divíziója használja, s mely szoftveres alapú, ezért az IT, azaz informatikai részleg felügyeli és támogatja.
Ez azonban nem 100%, várom más kollégák véleményét is.
Selected response from:

Tamás Mátyás Kreisz
Hungary
Grading comment
Kösönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1számítógépes ügyviteli rendszer
Péter Tófalvi
3 +1informatikailag támogatott ügyviteli rendszer
Tamás Mátyás Kreisz


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
it supported operational system
informatikailag támogatott ügyviteli rendszer


Explanation:
Véleményem szerint ez egy vállalatnál működő átfogó ügyviteli rendszer, mely több elemből (modulból) áll, pl.: könyvviteli, logisztikai, HR, beszerzési, stb., vagyis a vállalat minden vagy legtöbb divíziója használja, s mely szoftveres alapú, ezért az IT, azaz informatikai részleg felügyeli és támogatja.
Ez azonban nem 100%, várom más kollégák véleményét is.

Tamás Mátyás Kreisz
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Kösönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári: így van
27 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
it supported operational system
számítógépes ügyviteli rendszer


Explanation:
Én ezt javasolnám, mert elterjedtebb.


    Reference: http://www.bitker.invitel.hu/
    Reference: http://www.okm.gov.hu/main.php?folderID=1221&articleID=6603&...
Péter Tófalvi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ilaszlo
5 hrs