KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

account

Hungarian translation: azonosító


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:account
Hungarian translation:azonosító

10:59 Jul 12, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / web tárhely
English term or phrase: account
You can log in to your account whit the same account and password, on computer other than Xxx Pc.


Akkor mi is itt az account? előre is köszönöm a segítséget..
Attila
Attila Bielik
Hungary
azonosító
Explanation:
Account - Azonosító
Egy felhasználónév/jelszó pár. Egy (általában több felhasználót kiszolgáló hálózati) számítógépbe történő belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, melynek birtokosa hozzáfér az őt megillető erőforrásokhoz és szolgáltatásokhoz
http://axonltd.hu/e_szotar.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2008-07-12 12:40:49 GMT)
--------------------------------------------------

account / egy adott rendszer használata során a felhasználót reprezentáló egyedi azonosító
Néhány pl.:
create your account / azonosító készítése
user account request form / felhasználói azonosító igénylı lap
do not rename accounts / ne nevezzen át azonosítókat
ignore conflicting accounts and don’t migrate / elveti az ütköző azonosítókat, és nem viszi át őket
replace conflicting accounts / lecseréli az ütköző azonosítókat
move the existing account to the previously specified target Organizational Unit / átmozgatja a meglevő azonosítókat az előzőleg megadott OU-ba
rename conflicting accounts by adding the following / átnevezi az ütköző azonosítókat a következő hozzáadásával
Selected response from:

xxxhollowman
Hungary
Grading comment
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7[felhasználói] fiók
Gusztáv Jánvári
5azonosítóxxxhollowman


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
[felhasználói] fiók


Explanation:
A második esetben, a with the same account kifejezésben pedig [gyakorlatilag] felhasználónevet jelent, bár lehet, hogy valahová emailcímmel és jelszóval lehet belépni, de a második esetben akkor is ez a legjobb, ott semmiképp nem fiók.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 177

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szabolcs Varga
4 mins

agree  Áron Török
1 hr

agree  Katalin Horváth McClure
2 hrs

agree  Judit Lapikás
3 hrs

agree  fellner
3 hrs

agree  xxxhollowman: Ezt is jó !!!
5 hrs

agree  Borbala Forro
2 days20 hrs

32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
azonosító


Explanation:
Account - Azonosító
Egy felhasználónév/jelszó pár. Egy (általában több felhasználót kiszolgáló hálózati) számítógépbe történő belépéshez szükséges felhasználónév és jelszó, melynek birtokosa hozzáfér az őt megillető erőforrásokhoz és szolgáltatásokhoz
http://axonltd.hu/e_szotar.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2008-07-12 12:40:49 GMT)
--------------------------------------------------

account / egy adott rendszer használata során a felhasználót reprezentáló egyedi azonosító
Néhány pl.:
create your account / azonosító készítése
user account request form / felhasználói azonosító igénylı lap
do not rename accounts / ne nevezzen át azonosítókat
ignore conflicting accounts and don’t migrate / elveti az ütköző azonosítókat, és nem viszi át őket
replace conflicting accounts / lecseréli az ütköző azonosítókat
move the existing account to the previously specified target Organizational Unit / átmozgatja a meglevő azonosítókat az előzőleg megadott OU-ba
rename conflicting accounts by adding the following / átnevezi az ütköző azonosítókat a következő hozzáadásával

xxxhollowman
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
köszönöm!
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a segítségeket! üdv, atilla


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Katalin Horváth McClure: De azonosítóba mégsem jelentkezel be...
2 hrs
  -> Sokat vitatott kérdésről van szó ...