KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

Storage Web Hard Drive Service

Hungarian translation: webes tárolási szolgáltatás


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: Storage Web Hard Drive Service
Hungarian translation:webes tárolási szolgáltatás
Entered by: Attila Bielik

15:57 Jul 12, 2008
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / web
English term or phrase: Storage Web Hard Drive Service
Sziasztok!
Van erre valami elterjedt magyar kifejezés?
előre is köszönöm, Atilla
Attila Bielik
Hungary
webes tárolási szolgáltatás
Explanation:
Nem hálózati, hanem webes, ugyanis fontos, hogy nem más hálózaton, hanem az interneten, azon belül is a weben érhető el, távoli tárolási szolgáltatás.

A hálózati tárolás és a tárolóhálózatok egy szegmensét alkotják az adattárolási piacnak, és nagysebességű, száloptikás hálózatokat alakítanak ki nagykapacitású merevlemezekből, ami teljesen és totálisan más, mint a kérdésben tárgyalt kifejezés.

--------------------------------------------------
Note added at 4 nap (2008-07-17 09:01:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

trying my best ;)
Selected response from:

Gusztáv Jánvári
Hungary
Grading comment
Köszönöm Musty!
Úgy látom benne vagy a témában;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1webes tárolási szolgáltatás
Gusztáv Jánvári
4 -1hálózati (hálózaton lévő) merevlemez tároló szolgáltatás
Andras Szekany


  

Answers


48 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
storage web hard drive service
hálózati (hálózaton lévő) merevlemez tároló szolgáltatás


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Gusztáv Jánvári: a hálózati félrevezető, mert a storage area network egy fél iparágat jelent, és semmiféle köze nincs a webes adatttároláshoz
43 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
storage web hard drive service
webes tárolási szolgáltatás


Explanation:
Nem hálózati, hanem webes, ugyanis fontos, hogy nem más hálózaton, hanem az interneten, azon belül is a weben érhető el, távoli tárolási szolgáltatás.

A hálózati tárolás és a tárolóhálózatok egy szegmensét alkotják az adattárolási piacnak, és nagysebességű, száloptikás hálózatokat alakítanak ki nagykapacitású merevlemezekből, ami teljesen és totálisan más, mint a kérdésben tárgyalt kifejezés.

--------------------------------------------------
Note added at 4 nap (2008-07-17 09:01:31 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

trying my best ;)

Gusztáv Jánvári
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 177
Grading comment
Köszönöm Musty!
Úgy látom benne vagy a témában;)
Notes to answerer
Asker: Köszönöm mégegyszer!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zoltán Kulcsár
1 hr