KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

IT Security Manager

Hungarian translation: IT biztonsági vezető/igazgató


10:42 Jun 23, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: IT Security Manager
foglalkozás
redhead
Hungarian translation:IT biztonsági vezető/igazgató
Explanation:
Ez a legelterjedtebb.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2IT biztonsági vezető/igazgatóxxxHungi
3IT biztonsági menedzserfellner


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
it security manager
IT biztonsági vezető/igazgató


Explanation:
Ez a legelterjedtebb.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 26
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: inkább vezető, ebből nem nagyon van igazgatói beosztás (még a cím- és rangkórságban szenvedőknél sem)
40 mins

agree  VEL: szerintem is jobb a vezető [ha target characterre fizetnek, IT helyett informatikai is jó ;-) ]
19 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
it security manager
IT biztonsági menedzser


Explanation:
ha ragaszkodunk a szó szerinti magyarításhoz

fellner
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20