KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

Group Audit Manager

Hungarian translation: vállalatcsoport auditálási vezető


10:55 Jun 23, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: Group Audit Manager
foglalkozás
redhead
Hungarian translation:vállalatcsoport auditálási vezető
Explanation:
Az auditálás egyfajta könyvvizsgálatot, számviteli ellenőrzést jelent. Ma már nálunk is polgárjogot nyert.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vállalatcsoport auditálási vezetőxxxHungi
2csoport-szintű ellenőr
Eva Blanar


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
group audit manager
csoport-szintű ellenőr


Explanation:
jó lenne valamivel többet tudni róla - lehet, hogy a konszolidálásban van szerepe, de lehet, hogy valamiféle általános hatáskörű "vállalatközi belső ellenőr"

Eva Blanar
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
group audit manager
vállalatcsoport auditálási vezető


Explanation:
Az auditálás egyfajta könyvvizsgálatot, számviteli ellenőrzést jelent. Ma már nálunk is polgárjogot nyert.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 26
Grading comment
Köszönöm!