KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

patch closet

Hungarian translation: kapcsolószekrény


11:38 Jun 23, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: patch closet
Számítógéptermekben van, valószínűleg kábelek/csatlakozók vannak benne
redhead
Hungarian translation:kapcsolószekrény
Explanation:
A patchboard = kapcsolótábla, dugaszolótábla... benne van a kék műswzaki szótárban.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kapcsolószekrény
Attila Piróth
4átmenő, vagy rendező (kábel) szekrény
Andras Szekany
3dugaszolószekrényHalmoforBT


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kapcsolószekrény


Explanation:
A patchboard = kapcsolótábla, dugaszolótábla... benne van a kék műswzaki szótárban.

Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 100
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fellner
53 mins

agree  ValtBt
16 hrs

disagree  Andras Szekany: "kapcsoló" szekrény csak az lehet, amiben kapcsoló van, ebben nincs
16 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
átmenő, vagy rendező (kábel) szekrény


Explanation:
az ilyen készülékeket "átmenő" vagy "rendező" névvel illetjük.

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

2 days4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dugaszolószekrény


Explanation:
A "patch bay/board/panel" (dugasztábla) nyomán, de lehet ennek a szekrénye is, azaz *dugasztábla szekrénye*. A tábla lehet röpzsinóros, rövidzárdugós, megszakító-dugós, a kapcsolási állapot jelzésére szolgáló lámpákkal ellátott (akár magában a dugóban). Ezért számos más neve is lehet a táblának, illetve a szekrénynek, így a Piróth- és a Székány-változat is lehet jó.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28