KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

access denied

Hungarian translation: hozzáférés megtagadva


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:access denied
Hungarian translation:hozzáférés megtagadva
Entered by: xxxdenny

13:17 Aug 5, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: access denied
számitógép
xxxdenny
hozzáférés megtagadva
Explanation:
hozzáférés megtagadva
Selected response from:

Ivan Frankovics
Hungary
Grading comment
Köszönöm a gyors választ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7hozzáférés megtagadva
Ivan Frankovics
4tiltott hozzáférésfellner


  

Answers


0 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
hozzáférés megtagadva


Explanation:
hozzáférés megtagadva

Ivan Frankovics
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm a gyors választ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  T. Czibulyás
1 min

agree  esgabi
6 mins

agree  Eva Blanar: igen, ezt használják, bár tényleg nem magyaros
15 mins

agree  Maxipocak
40 mins

agree  SZM
45 mins

agree  Janos Barocsi
1 hr

agree  xxxHungi: ez a hivatalos
1 hr

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tiltott hozzáférés


Explanation:
Egy fokkal magyarosabb.

fellner
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20