KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

IR Beaming

Hungarian translation: adatátvitel az infraporton keresztül


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:IR Beaming
Hungarian translation:adatátvitel az infraporton keresztül
Entered by: xxxdenny

21:03 Aug 5, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: IR Beaming
adatátviteli módszer, infravörös fény segítségével
xxxdenny
adatátvitel az infraporton keresztül
Explanation:
Lásd: www.ipaqclub.hu/hardver/ipaq5400.html;


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 6 mins (2004-08-05 22:10:27 GMT)
--------------------------------------------------

A \"beaming\" alapjelentése \"nyalábolás\". Itt is arról van szó, hogy egy bizonyos mértékben irányított, azaz nyalábolt modulált infravörös sugár útján viszik át az adatokat (adat-, kép-, video-, stb. fájlokat). Az \"adót\" tehát rá kell irányozni a \"vevőre\" (többnyire a számítógép infra(vörös)-portjára. Ez az USB-port fejlettebb helyettesítője.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszönet mindenkinek, az infraport jó.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1infravörös adatátvitel v. infraportos adatátvitelfellner
3infravörös sugár
Laszlo David
3adatátvitel az infraporton keresztülHalmoforBT


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ir beaming
adatátvitel az infraporton keresztül


Explanation:
Lásd: www.ipaqclub.hu/hardver/ipaq5400.html;


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 6 mins (2004-08-05 22:10:27 GMT)
--------------------------------------------------

A \"beaming\" alapjelentése \"nyalábolás\". Itt is arról van szó, hogy egy bizonyos mértékben irányított, azaz nyalábolt modulált infravörös sugár útján viszik át az adatokat (adat-, kép-, video-, stb. fájlokat). Az \"adót\" tehát rá kell irányozni a \"vevőre\" (többnyire a számítógép infra(vörös)-portjára. Ez az USB-port fejlettebb helyettesítője.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Köszönet mindenkinek, az infraport jó.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ir beaming
infravörös adatátvitel v. infraportos adatátvitel


Explanation:
Szó szerint infravörös, de számtechben használják az infraport kifejezést is.


    Reference: http://www.mimi.hu/telefon/infraport.html
    Reference: http://www.tesztelo.hu/cgi-bin/forum/forum.pl?board=telefon;...
fellner
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
6 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ir beaming
infravörös sugár


Explanation:
sugárzás

Laszlo David
Native speaker of: Native in HungarianHungarian