KudoZ home » English to Hungarian » Law: Contract(s)

except as disclosed

Hungarian translation: az (alább/fentebb) (megjelöltektől, felsoroltaktól, említettektől) eltekintve


16:34 Feb 17, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Law: Contract(s)
English term or phrase: except as disclosed
in Representations and Warranties of a contract:

"The Company has not at any time given any financial assistance in connection with the purchase of its own shares, except as disclosed."

"The Vendors and each of them have no interest, directly or indirectly, in any business other than that now carried on by the Company which is or is likely to be or become competitive with the business of the Company except as disclosed."

"Neither the Shares nor any of the Company's assets have been the subject of a transaction at an undervalue, except as disclosed."
Sandor Juhasz
Hungarian translation:az (alább/fentebb) (megjelöltektől, felsoroltaktól, említettektől) eltekintve
Explanation:
kézenfekvő
Selected response from:

egyszem
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4kivéve az ismertetetteket / közölteket.juvera
4 +1a közölt módon kívülxxxHungi
4hacsak nincs külön...HalmoforBT
4Közzététel nélkülxxxdenny
4Nem elfogadott, azaz kizárt!T. Czibulyás
3az (alább/fentebb) (megjelöltektől, felsoroltaktól, említettektől) eltekintveegyszem


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nem elfogadott, azaz kizárt!


Explanation:
Nekem tetszik!

T. Czibulyás
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
a közölt módon kívül


Explanation:
Tehát másként nem, csak ahogyan közölték.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik
34 mins

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Közzététel nélkül


Explanation:
Sem a Vállalat részvényei, sem semmilyen más tulajdona nem képezték közzététel nélküli érték alatti tranzakció tárgyát.

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 70

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
kivéve az ismertetetteket / közölteket.


Explanation:
Egyszerűen azt mondják, hogy minden esetről (az első mondatban), minden érdekeltségről (a második mondatban) és minden ...tranzakcióról beszámoltak, feltárták a másik félnek (vagy nyilvánosságra hozták) és garantálják, ezeken kívül semmi hasonló aktívitás nem fordult elő. Vagyis nem tagadtak le semmit ezekkel lapcsolatban.

juvera
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Malatinszky
1 hr
  -> Köszönöm

agree  Elizabeth Rudin
1 hr
  -> Köszönöm

agree  Andrea Szabados
2 hrs
  -> Köszönöm

agree  Klára Kalamár
20 hrs
  -> Köszönöm

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hacsak nincs külön...


Explanation:
Hacsak nincs külön említve/engedélyezve/kiemelve stb.
Lásd például: pythontutorial.pergamen.hu/tutorial_forditas/oktato_html/node79.html:
... alábbi sorokban a metódus kifejezést kizárólag egy osztály metódusaira értjük, hacsak nincs külön kihangsúlyozva, hogy most egy másik objektum metódusáról van szó.
Vagy: www.scudit.net/infoungherese.htm :
Nagy hangsúlyt fektetünk a beszédre (hacsak nincs külön igény az íráskészség elmélyítésére).


HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 23

1 day21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
az (alább/fentebb) (megjelöltektől, felsoroltaktól, említettektől) eltekintve


Explanation:
kézenfekvő

egyszem
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4